سردار غلامعلی ابوحمزه عصر امروز در نشست صمیمی با بسیجیان کرمان با تبریک آغاز دهه کرامت با اشاره به اینکه اروپایی‌ها و آمریکا در سه سال گذشته به بسیاری از تعهدات خود در بحث برجام عمل نکرده‌اند اظهار داشت: تمامی وعده‌ها و سخنان آنها دروغ محض بوده است و حرکت اخیر مسئولان نظام آنها را به خود آورده است.

وی با بیان اینکه در طول چهل سالی که از عمر انقلاب اسلامی ما می‌گذرد آمریکا و اروپا همیشه در کنار هم بودند و به عبارتی دو روی یک سکه هستند گفت: اروپایی‌ها برده آمریکا هستند و به‌شدت از آمریکا می‌ترسند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آمریکا قریب هزار میلیارد دلار روابط اقتصادی با اروپا دارد و اروپا هیچ گاه آمریکا را رها نمی‌کند تا به جمهوری اسلامی بچسبد افزود: بهترین روش مسئولان کشور در مقابل آمریکا و اروپا همین حرکت اخیر است.

 

وی با بیان اینکه مسئولان ما باید با جسارت سیلی محکمی به اروپا و آمریکا بزنند تا آنها را وادار به عقب‌نشینی کنند تصریح کرد: پهپادی که اخیرا توسط ایران منهدم شد از پروژه‌های سری آمریکا بوده است.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ملت ما باید ایستادگی کنند و ما باید به شکل تهاجمی و با قدرت رودرروی دشمنان بایستیم گفت: نظام جمهوری اسلامی در بحث برجام به تمام تعهدات خود عمل کرد در حالی که طرف مقابل حتی به یک بند برجام نیز عمل نکرده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه مقام معظم‌ رهبری فرمودند هر کس به آمریکا اعتماد کند سیلی می‌خورد افزود: هر کجا که به حرف ولی‌فقیه گوش کردیم جلو رفتیم و هر جا که بی‌توجهی و غفلت کردیم سیلی خوردیم.

وی با بیان اینکه کسانی که می‌گویند آمریکا و اروپا به ایران حمله می‌کند حرف بی‌خود می‌زنند گفت: تنها ‌راه پیش بردن این انقلاب این است که مردم و مسئولان به منویات و سفارشات مقام معظم رهبری توجه و عمل کنند.

ابوحمزه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: نامزدهای انتخاباتی باید صالح، مومن،‌ مدتدین، انقلابی، ولایی، پاکدست، ساده زیست و شجاع بوده، موضعش معلوم باشد و اهل رانت و اشرافی‌گری نباشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.