کافی است کمی وقت بگذارید و در طول هفته به تمرین این تیم و آن تیم بروید و با مربیان و بازیکنان فوتبال ارتباط بگیرید. بعد از اتمام تمرین هم همراه بازیکنان فوتبال به سفره‌خانه و مراکز خرید، تفریح و گردش بروید و با فوتبالیست‌ها خوشگذرانی کنید. اگر جا و مکانی هم برای تفریحات بیشتر با فوتبالیست‌ها داشته باشید دیگر دنیا به کام شماست. خلاصه آنکه به همین راحتی می‌توانید کاسبی داشته باشید و همه مدیران فوتبالی- نه ببخشید غیرفوتبالی باشگاهی کشورمان- هم در مشت شما هستند. به طور مثال می‌توان به یک دلال زبر و زرنگ اشاره کرد که در سال‌های اخیر عنان فوتبال ایران را در اختیار گرفته است. طرف از یک طرف به آنته چاچیچ خط می‌دهد که برای جلسه حضوری و مذاکره با تیم سه نفره پرسپولیس به استانبول سفر نکند و از طرف دیگر هم ادعای رفاقت با ایرج عرب و دوستان دارد!

در همین راستا شنیدیم این دلال زرنگ و شناخته شده پس از بازگشت تیم سه نفره پرسپولیس با مدیران این باشگاه صحبت کرده و کلی از مزایای آنته چاچیچ سخن گفته است. این دلال مدعی شده چاچیچ مثل برانکو است و می‌تواند ادامه‌دهنده راه این مربی کروات در پرسپولیس باشد. طرف همچنین گفته تأیید برانکو را هم گرفته و با نظر این مربی محبوب (نزد هواداران) قصد دارد آنته چاچیچ را به ایران بیاورد. شنیدیم این خبر به گوش برانکو رسیده و بسیار شاکی شده است. برانکو با یکی از دوستان ایرانی خود تماس گرفته و از او خواسته به مدیران پرسپولیس بگوید کسی از اسمش سوء‌استفاده نکند، چون ارتباطی با مدیران پرسپولیس یا شخص دیگری در ایران ندارد و نه چاچیچ را معرفی و تأیید کرده و نه هیچ گزینه دیگری را! جالب‌ترآن که برانکو گفته: «اگر من ارتباطی با مدیران پرسپولیس داشتم به جای آنکه به آن‌ها مربی معرفی کنم پول قراردادم را می‌گرفتم.»

به نظر می‌رسد برانکو نمی‌خواهد با معرفی مربی جدید به دلالان ایرانی یا مدیران پرسپولیس در نتایج آینده تیم سابقش سهیم باشد و نزد هواداران پرشمار این تیم خراب شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.