ماجرای تجاوزهای این مرد طلا‌فروش اوایل آذر سال ۹۶ به‌طور اتفاقی افشا شد و پس از آن مراحل قانونی رسیدگی به پرونده و اجرای حکم در دستور کار قرار گرفت.

اویل آذر سال ۹۶ بسته‌ای که حاوی چند حلقه سی‌‌دی بود، برای کارآگاهان پلیس آگاهی تهران ارسال و در بررسی سی‌دی‌ها مشخص شد محتویات آنها از تجاوز و آزار جنسی پسران نوجوان ازسوی یک مرد حکایت دارد. بررسی‌های دقیق‌تر نشان داد جایی که این اتفاقات در آن افتاده شبیه کارگاه است و به‌نظر می‌رسد در زیرزمین واقع شده است.

به این ترتیب، تحقیقات برای شناسایی عامل این اقدامات آغاز شد و در ادامه با توجه به دیگر محتویات بسته‌ای که برای مأموران اداره آگاهی تهران ارسال شده بود، مردی طلا‌فروش به عنوان متهم شناسایی و دستگیر شد. متهم که در خانه‌ای ویلایی در شمال تهران ساکن بود و همسر و دو بچه داشت، ابتدا منکر هرگونه دخالتی در این جرائم بود، اما در نهایت زمانی‌که با مدارک تهیه‌شده که او را در حال اعمال خلاف عفت نشان می‌داد، روبه رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید و در‌این‌باره گفت: من از مدتی قبل متوجه تمایل به ارتباط با پسران جوان شدم، برای همین تصمیم گرفتم سوار اتوبوس شوم و با پسرهای نوجوان صحبت کنم و به آنها بگویم که من طلافروشی دارم که در این مورد دروغ هم نمی‌گفتم. ‌به آنها وعده می‌دادم می‌توانم به آنها طلاسازی یاد بدهم. ‌به این بهانه آنها را به خانه‌ام می‌بردم و بدون اینکه کسی متوجه شود آنها را در زیرزمین خانه‌ام مورد تجاوز قرار می‌دادم و به‌طور مخفیانه از آنها فیلم می‌گرفتم. بعد از آن، با تهدید به انتشار فیلم‌ها، آنها را مجبور می‌کردم که باز هم به خواسته من تن بدهند. این متهم همچنین درباره چگونگی ارسال فیلم‌ها برای پلیس گفت: مدتی قبل کیف من را در خیابان قاپیدند و احتمالا آن کیف‌قاپ فیلم‌ها را برای پلیس فرستاده است.

درپی این اعترافات تحقیقات برای شناسایی قربانیان آغاز شد ولی هیچ‌کس در این زمینه شناسایی نشد و در نهایت متهم در تاریخ سیزدهم دی‌ماه سال ۹۶ پای میز محاکمه رفت و از سوی قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد و شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور نیز حکم صادره را تأیید کرد. در نهایت این مجرم به دار مجازات آویخته شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.