این بیانیه که توسط احمد امیرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی قرائت شد به شرح زیر است: «جامعه کارگری، تعاون‌گران کارآفرینان، بازنشستگان، مددجویان، ایتام و زنان سرپرست خانوار، این وزارت‌خانه را پناهگاه خود می‌دانند. سوابق عملکرد و مدیریت آقای شریعتمداری با توجه به شرایط کشور، مدیریت موفقی بوده و نشان داده که می‌تواند تغییر و تحولات اساسی در بهبود معیشت و افزایش رفاه اجتماعی برای افراد تحت پوشش و جامه هدف آنها به وجود آورد.

برخورد با مفاسدی نظیر حقوق‌های نجومی، تهیه لیست ۱۴ هزار میلیارد تومانی بدهکاران معوق و مسکوت مانده شستا، اجرای قانون عدم به کارگیری بازنشستگان، برخورد جدی با ناهنجاری فسادزا چند شغله‌ها و شناسایی شرکت‌های زیان‌ده برای فروش، اصلاح و یا ادغام آنها گوشه‌ای از مدیریت جدید وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که با تجربه چهار دهه موفق برنامه‌ریزی و مدیریت همراه با صداقت، شجاعت و تدبیر همین انتظار هم می‌رفت.

ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه‌جانبه از اقدامات ارزنده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امیدواریم با حمایت همه قوا نه تنها در این وزارت‌خانه بلکه به عنوان الگو در همه دستگاه‌ها موجبات رشد و تعالی کشور فراهم شود.»

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.