محمدرضا باهنر، فعال سیاسی اصولگرا و دبیر جامعه اسلامی مهندسین  از جلساتی بین گروه‌های مختلف سیاسی خبر داده است که محمدرضا عارف، عزت‎الله ضرغامی، محمد صدر و مجید انصاری در آن شرکت می‌کنند.

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از چهره‌های اصلاح‌طلب که به گفته باهنر، در این جلسات هم حضور دارد می‌گوید: ما در این جلسات به‌عنوان نمایندگان احزاب و گروه‌ها حضور نداریم، بلکه هر کسی با هویت شخصی خود در این جلسات شرکت می‌کند. به عبارت دیگر، بنایی برای سازماندهی حزبی و تصمیم درباره مسائل نیست، تنها بحث‌های دوستانه درباره مسائل کشور انجام می‌شود.

او در ادامه اضافه می‌کند: علاوه بر محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس، محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا باهنر، دبیر جامعه اسلامی مهندسین، عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما، احمد توکلی، فعال سیاسی اصولگرا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس، محمدحسن ابوترابی‌فرد و حدادعادل، فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در این جلسات شرکت داشته‌اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه این جلسات برای تصمیمات حزبی و جناحی نیست می‌افزاید: ابتدا آقای عارف و آقای مازنی این جلسات را شکل دادند. بعداً من اضافه شدم و کم‌کم توسعه پیدا کرد و افراد دیگری نیز دعوت شدند. آقای حدادعادل یکی دو جلسه شرکت کرده است و آقای ضرغامی هم اخیراً دعوت شده که بنده نیز به دلایل مشغله‌های کاری نمی‌توانم در این جلسات شرکت کنم و تنها یکی دو جلسه شرکت کردم.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب در پاسخ به این پرسش که نظر رئیس دولت اصلاحات درباره این جلسات چیست، بیان می‌کند که این جلسه اشخاص است و جلسه احزاب نیست که آقای خاتمی یا دیگرانی درباره آن نظر بدهند، تعدادی از فعالان سیاسی البته با سلایق مختلف دور هم جمع می‌شوند و گفت‌وگو می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.