دانشگاه آزاد طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در سال جاری تمام مصاحبه‌های دوره دکتری تخصصی متقاضیانی که موفق به رسیدن به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۹۸ این دانشگاه شده‌اند، به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند رشته گرایش در واحد‌های دانشگاهی در سطح کشور حد نصاب نمره شرکت در مصاحبه این دوره را کسب کرده اند، لازم است برای هر رشته گرایش تنها در یک مرحله مصاحبه که در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.

بدیهی است نمره کسب شده توسط داوطلب در مصاحبه یک رشته گرایش به منظور ارزیابی وی در کلیه واحد‌های دانشگاهی انتخابی آن رشته گرایش که حد نصاب نمره علمی را کسب کرده، لحاظ خواهد شد.

داوطلبان به منظور ثبت نام برای شرکت در مصاحبه موظفند با مراجعه به سامانه آزمون به ازای هر رشته/گرایش مجاز به منظور حضور در جلسه مصاحبه مبلغ ۹۲۰ هزار ریال پرداخت و ثبت‌نام کنند.

داوطلبان باید پس از ثبت‌نام از بخش گزارش وضعیت، رسید ثبت‌نام و پرداخت وجه مصاحبه را دریافت و آن را تا زمان شرکت در جلسه مصاحبه نگهداری کنند.

ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ خردادماه ادامه دارد و عدم ثبت‌نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود.

زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه اعلام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.