غلامرضا صنعتگر خواننده ارزشی کشور همچنان با مشکل نوسان شدید فشار خون مواجه است. او بارها در بیمارستان بستری شده و حتی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

صنعتگر درباره آخرین وضعیت خود گفت: متاسفانه سه روز است که مجدد بیماری سراغ من آمده است. فشار بسیار بالا که سلامتی بدنم را تحت تاثیر قرار داده است.

اگر مسئولان وعده بیخود نمی‌دادند، الان خودم بیماریم را برطرف می‌کردم / این افرادبه بدترین شکل ممکن من را در تنگنا قرار دادند / آن ها با جان هنرمندان بازی م

او با بیان اینکه البته در حال حاضر بیمارستان نیستم،گفت: الان بندر عباس هستم و پزشکم اجازه برگشتم با هواپیما را نداده است. باید منتظر بمانم تا بدنم به حالت عادی خود برگردد. قرار بود یک عمل در خارج از کشور انجام دهم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فعلا به همین داروها بسنده کردم و منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

صنعتگر در پایان با گلایه از مسئولان گفت: مسئولان همان ابتدا فقط یک وعده دادند و رفتند؛ من هم خیلی پیگیر وعده‌ها نشدم. از کلمه کمک بدم می‌آید. این افراد قرار بود یک همکاری کنند که این همکاری را نکردند و به بدترین شکل ممکن من را در تنگنا قرار دادند. اگر به من وعده وعید نمی‌دادند تا الان مشکلم را خودم حل کردم. من به دلیل وعده و عیدهای افرادی که نمی‌دانم اسمشان را مسئول بگذارم یا چیز دیگر، منتظر ماندم؛ این افراد با جان هنرمندان بازی می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.