روز گذشته بود که مصاحبه‌ای از آنتونیو پوفی مدیر برنامه رومانیایی منتشر کرد که پوفی در این مصاحبه روند توافق فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس را تشریح کرده بود. پوفی این مصاحبه را با یک سایت رومانیایی انجام داده بود.

فدراسیون فوتبال یک روز بعد از انتشار این مصاحبه، نسبت به آن واکنش نشان داد. سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «اظهارات فردی به نام آنتونیو پوفی، که یک ایجنت اهل رومانی است، هیچ ارتباطی با فرایند مذاکرات صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مارک ویلموتس ندارد.

نامبرده به عنوان یک ایجنت آزاد اظهاراتی را مطرح کرده که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته به مدت‌ها قبل از زمان آغاز مذاکرات رسمی میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس مربوط می‌شود.

بر این اساس، تاکید می‌شود از آغاز تا پایان رسمی مذاکرات صورت گرفته میان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و سرمربی تیم ملی، چنین فردی در مذاکرات حضور نداشته است و فدراسیون فوتبال ایران به صورت مستقیم و بی واسطه و تنها با همراهی عضو سفارت محترم جمهوری اسلامی ایران در بلژیک با مارک ویلموتس، باب مذاکرات را گشود و در نهایت قرارداد میان طرفین به امضا رسید.

بدین ترتیب، اظهارات و ادعاهای این ایجنت مورد تأیید نیست.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.