اواخر اردیبهشت ۹۸ دو خانم جوان با حضور در کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد عنوان داشتند توسط راننده یک دستگاه پراید مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند.

شاکی نخست که زنی ۲۱ ساله و متأهل بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: حدود ساعت پنج عصر برای رفتن به پل سیدخندان، در خیابان شهید مطهری سوار بر یک پراید شدم و گمان می‌کردم وی مسافرکش است البته در عقب خودرو یک خانم نیز نشسته بود و من نیز بر روی صندلی عقب خودرو نشستم.

وی افزود: دقایقی از سوار شدن من نمی‌گذشت که راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا برد و مدعی شد که قصد دارد از کولر خودرو استفاده کند، لحظاتی بعد با بالا رفتن شیشه‌ها متوجه شدم، شیشه‌ها کاملاً دودی است و خارج از خودرو دیده نمی‌شود.

این خانم ۲۱ ساله که پس از این حادثه دچار لکنت زبان شده، به مأموران گفت: لحظاتی بعد فهمیدم فردی که در عقب خودرو نشسته، یک مرد است و از پوشش زنانه استفاده کرده؛ این شخص با قرار دادن کاتر زیر گلوی من، مرا مورد اذیت و آزار قرار داد و ۲۴ عدد النگوی طلا به ارزش حدود ۴۰ میلیون تومان را از من گرفت.

این شاکی پس از حادثه توسط متهمان در مکانی خلوت رها شده و در اظهاراتش عنوان داشت که راننده، خودرو را به نحوی طراحی کرده بود که با نخستین ترمز، تمام درها قفل شده و درهای عقب خودرو نیز فاقد دستگیره بود.

شاکی دوم که دختر ۱۸ ساله بود، اظهارات مشابه زن ۲۱ را عنوان کرد و به مأموران گفت: حدود ساعت چهار عصر (یک روز قبل از اتفاق پیش آمده برای شاکی نخست) پس از اتمام کارم در آموزشگاهی در ونک‌، قصد رفتن به خیابان سهروردی را داشتم، یک راننده یک پراید مقابل پایم توقف کرد و من نیز به گمان اینکه مسافرکش است، سوار بر خودرو او شده و روی صندلی جلو نشستم.

وی ادامه داد: لحظاتی بعد، راننده به بهانه گرم بودن هوا، شیشه‌های خودرو را بالا داد که از آن لحظه به بعد استرس من شروع شد، شیشه‌ها دودی بود و به هیچ وجه بیرون خودرو قابل رؤیت نبود، قصد داشتم در خودرو را باز کرده و خودم را به بیرون پرتاب کنم اما متوجه شدم در خودرو فاقد دستگیره است.

این دختر جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: حوالی بلوار حقانی بودیم که راننده شیطان‌صفت، کاتری از جیبش خارج کرد و آن را زیر گلویم گذاشت، راننده قصد آزار و اذیت مرا داشت و گفت باید طلا و جواهراتم را به او دهم، من نیز به دروغ به او گفتم حالم بد شده و احتمال دارد که داخل خودرو حالم بهم بخورد، او نیز برای ممانعت از این کار، خودرو را متوقف کرد.

وی افزود: من در همان لحظه از فرصت استفاده کردم، شیشه خودرو را پایین کشیده و خودم را به بیرون پرتاب کرد که راننده به سرعت متواری شد اما توانستم از شماره پلاک خودرو او عکس بگیرم.

پس از شکایت این دو نفر و با اطلاعات به دست آمده از خودروی متهم، مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد موفق به شناسایی محل سکونت راننده پراید شده و پس از اخذ دستور مقام قضایی و اجازه ورود به منزل متهم، وی را در منزلش در پونک بازداشت کردند.

متهم پس از بازداشت و انتقال به کلانتری، منکر جرم خود بود اما در نهایت پس از مواجه شدن با دختر ۱۸ ساله و با توجه به مدارک و شواهد چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم خود اقرار کرد.

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهم حدوداً ۳۲ سال سن دارد و فاقد سابقه کیفری است.

وی تصریح کرد: متهم با دستور مقام قضایی بازداشت شده و تحقیقات برای بازداشت همدست وی و یافتن سایر جرایم احتمالی توسط این شخص ادامه داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.