معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مذاکره فتنه جدید دشمن است و هدف آن‌ها از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.

 سردار رضا طلایی‌نیک شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای دهستان گرین نهاوند که  در محل حسنیه‌ روستای لیلان نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان چشم امید داشتند بعد از امام(ره) انقلاب اسلامی تسلیم و نابود شود ولی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دشمنان ناامید شدند.

طلایی‌نیک افزود: با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌فقیه به یاری خدا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و فرهنگ انقلاب اسلامی با تدابیر ایشان گسترش پیداکرده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با تدابیر و با همان اصول امام خمینی‌(ره) مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را به‌خوبی تداوم بخشیدند و امروز به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر منطقه‌ای را باقدرت پاسخ می‌دهیم.

طلایی‌نیک گفت: دشمنان در این سال‌ها با ایجاد اسلام انحرافی و تکفیری درصدد ضربه زدن بودند که به حمدالله رهبر انقلاب در مقابل این جریانات با ایستادگی و صلابت مقاومت کردند.

طلایی‌نیک با بیان اینکه در عرصه نظامی به مرحله تهدیدزدایی رسیدیم و از مرحله تنش‌زدایی عبور کردیم، افزود: این پیشرفت‌ها برگرفته از مکتب "مامی‌توانیم " امام راحل است که پس از ایشان نیز توسط رهبر انقلاب با قدرت در عرصه‌های دفاعی پیشرفت را ادامه داده‌ایم.

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: امروز به برکت مقاومت به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر نقطه را باقدرت و توانمندی‌های پیشرفته پاسخ می‌دهیم که دشمن این موضوع را به‌ خوبی درک می‌کند.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل بیان کرد: امروز توسعه قدرت انقلاب و جبهه مقاومت باعث شده محور مقاومت در منطقه دست برتر را داشته باشد.

وی اظهار داشت: امروز اگر می‌بینیم که جبهه استکبار حرکاتی مانند اعزام نیرو یا ناو را در دستور کار قرار داده است به این خاطر است که می‌خواهد از جنبه روانی نقشه‌های خود را پیاده کند ولی این حرکات در عزم ملت ایران خللی وارد نمی‌کند.

طلایی‌نیک تصریح کرد: مذاکره فتنه جدیدی است چون ما بر روی نقاط قوت خود مذاکره نمی‌کنیم و هدف آن‌ها از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر پیش‌شرط‌هایی را برای مذاکره با ایران اعلام کرده بودند ولی وقتی با مقاومت و ایستادگی ملت ما مواجه شدند روزهای اخیر اعلام کردند که بدون پیش‌شرط حاضر به مذاکره هستند ولی مذاکره با آمریکا انجام نمی‌شود چون آن‌ها با اصل انقلاب مشکل ‌دارند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع  عنوان کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید با توان همه قوا و نیروها و با اتحاد و ایستادگی بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها از این شرایط عبور کنیم.

قدرت انقلاب اسلامی در سایه عدم سازش با استکبار ایجاد شده است

هم چنین مهر نوشت؛

سردار محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره روش و سیره امام و رهبری در عدم سازش با دشمن و اینکه این بینش تا چه اندازه منافع کشور را تأمین کرده است گفت: اگر به تاریخ نگاه کنیم از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز دشمن همواره به نوعی دنبال معامله بوده تا ملت انقلابی ایران را وادار به سازش کند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی از پیش از انقلاب به دنبال این بود که امام خمینی (ره) از آرمان‌های خود کوتاه بیایند، بعد از پیروزی انقلاب نیز دشمنان از اهداف خود کوتاه نیامدند و عده‌ای در داخل می‌گفتند که نظام حکومتی بعد از انقلاب دموکراتیک باشد اما امام از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند و فرمودند این خواست دشمن است که از زبان خودی مطرح می‌شود.

 

سردار محمد صالح جوکار

سردار جوکار با اشاره به جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: امام راحل در دفاع مقدس نیز در برابر رژیم بعث عراق کوتاه نیامدند، عدم سازش با استکبار جهانی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکا معنا و مفهوم انقلاب اسلامی است و انقلاب دوم که حضرت امام خمینی (ره) از آن نام می‌برند همین عدم سازش با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: اقتدار، قدرت و بالندگی انقلاب اسلامی در سایه عدم سازش با استکبار جهانی به وجود آمده است، البته برخی جریانات داخلی و فشارهای خارجی به دنبال سوق دادن انقلاب اسلامی برای سازش با استکبار هستند اما اگر این سازش صورت بگیرد، خداوند متعال نصرت و یاری خود را از ما می‌گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.