سرهنگ مجید رضایی (معاون ترافیکی راهور فاتب) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به محدودیت های ترافیکی امروز سه شنبه ۱۴ خرداد ماه توضیح داد: از ساعت ۸ صبح ‌محدوده حرم مطهر برای تردد کامیون و خودروهای سنگین از سمت جنوب به شمال مقطع جاده قدیم و همچنین از محدوده قاسم آباد و کهریزک دارای محدودیت تردد خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۳ خودروهای سواری برای ورود به حرم محدودیت خواهند داشت و طول آزادراه جنوب به شمال از مقطع پل حسن آباد به شمال نیز دارای محدودیت است. در شمال به جنوب و ورودی شهید رجایی محدودیتی نداریم و ترددها انجام می‌شود. از شهید رجایی به علامه عسگری غرب محدودیت سواری‌ها به جز خودروها و اتوبوس‌های حامل زائرین نیز انجام خواهد شد.

سرهنگ رضایی اضافه کرد: از ساعت ۱۳ به بعد شمال به جنوب صالح آباد محدودیت خودروهای ورود سواری و کامیون‌ها به جز خودروها و اتوبوس‌های حامل زائرین را خواهیم داشت. جنوب به شمال جاده آزاد راه تهران قم از مقطع پل حسن آباد نیز دارای محدودیت خواهد بود و مردم به سمت حسن آباد شرق و در نهایت جاده قدیم به شمال هدایت خواهند شد. ناگفته نماند در محدوده شمال به جنوب آزادراه تهران قم به جز در شرایط اضطراری محدودیتی نخواهیم داشت.

معاون ترافیکی راهور فاتب تصریح کرد: شهروندان به ویژه آنهایی که قصد رفتن به فرودگاه را دارند بیشتر می‌توانند از محور جاده ساوه استفاده کنند. مردم می‌توانند از عوارضی و جاده شمال به جنوب آزادراه قم عبور کنند اما در محور علامه عسگری از شرق به غرب و از غرب به شرق در ساعت ۱۳ به بعد محدودیت تردد خواهیم داشت. شهروندانی هم که می‌خواهند به بهشت زهرا بروند می‌توانند از جاده قدیم از طریق درب گلدسته بلوار الزهرا وارد شوند و می‎توانند در داخل بهشت زهرا ترددهایشان را انجام دهند و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: مردم می‌توانند برای تردد در قطعات جدید بهشت زهرا از شمال به جنوب باقر شهر- رجایی حرکت کنند. امیدوارم بتوانیم با کمک مردم و با محدودیت‌هایی که اعلام شد مراسم را به خوبی برگزار کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.