هزینه‌های این رویداد در ۱۲ بخش آورده شده است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه بخوانید:

هزینه دبیرخانه جشنواره فجر ۱۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و کمک هزینه ودستمزد گروه‌های شرکت کننده جشنواره بخش موسیقی سنتی، پاپ، تلفیقی، نواحی و بخش ارکسترال گروه کر و بخش کلاسیک یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در ادامه گفته شده برای هیأت انتخاب و بررسی داوری آثار و نظارت در روند جشنواره ۶۴ میلیون و نهصد هزار تومان و برای اجاره سالن‌ها شامل تالار وحدت، تالار رودکی، برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران، سالن ایرانیان ۴۸۰ میلیون و چهارصد هزار تومان هزینه شده است.

هتل میهمانان داخلی و خارجی جشنواره ۹۰ میلیون و روابط عمومی و تبلیغات محیطی شامل طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی، جلسات مطبوعاتی، بولتن و چاپ، تصویربرداری، سایت، لوح و تندیس، پژوهش، چاپ کتاب، اجاره و حمل و نقل سازها، بلیط فروشی و چکینگ بلیت، طراحی و تزئین صحنه، دکور، اجرا، نصب ۵۱۵ میلیون و پانصد هزار تومان برای جشنواره موسیقی فجر هزینه در پی داشته است.

به عوامل اجرایی جشنواره ۳۴۴ میلیون و ششصد هزار تومان حق‌الزحمه پرداخت شده، برای هدایا و بزرگداشت هنرمندان پیشکسوت ۵۴ میلیون و ششصد هزار تومان هزینه شده و ساخت کلیپ و سایر هزینه‌های اختتامیه جشنواره موسیقی فجر ۷۴ میلیون و پانصد هزار هزینه‌بر بوده است.

کمک هزینه گروه‌های بخش بین‌الملل جشنواره فجر ۱۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و هزینه روادید گروه‌ها و بلیط هنرمندان خارجی جشنواره ۱۹۸ میلیون و پانصد هزار تومان اعلام شده است. همچنین برای پشتیبانی این رویداد ۱۴ میلیون و نهصد هزار تومان هزینه شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.