در پیام «حسینعلی امیری» که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شد، آمده است: "روز جهانی قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است" و به همین دلیل رژیم منحوس صهیونیستی به کمک آمریکا در همه این سال‌ها تلاش کرد تا از حیات و رشد این حرکت نمادین بکاهد، اما به برکت دم مسیحایی امام (ره) و همت امت او، روز جهانی قدس هر سال باشکوه تر برگزار می شود و این نهضت مقدس را به آنجا رسانده که به تعبیر رهبر انقلاب، روز قدس به نماد بزرگ وشکوهمند وحدت مسلمین جهان تبدیل شده است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری در این پیام یادآور شد: امسال جمعه آخر ماه مبارک رمضان، - ۲۶ خرداد، - روز جهانی قدس است، روزی که نه تنها مردم انقلابی ایران، بلکه مسلمانان در اقصی نقاط جهان، اراده امت واحده را به نمایش می گذارند و یک صدا فریاد مظلومیت فلسطین را سر می دهند.

امیری در پیام خود تصریح کرد: شعار و پیام روز قدس امسال، مقابله با "معامله قرن" است، خواب و خیال خوش آمریکا، اسرائیل و برخی سران مرتجع و خودفروخته ی منطقه که هرگز تعبیر نمی‌شود.

در ادامه این پیام معاون امور مجلس رییس جمهوری با تاکید بر اینکه امسال چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس را باید هرچه باشکوه تر برگزار کنیم و پیام وحدت را از منطقه حساس خاورمیانه در این شرایط خاص به جهان مخابره کنیم، ابراز امیدواری کرد: بزودی شاهد آزادی قبله اول مسلمین باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.