گروه اخوان‌المسلمین اردن امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای ضمن مخالفت با سفر «جرد کوشنر»، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا به اردن، از دولت این کشور خواست موضع روشنی مبنی بر مخالفت با هر گونه مشارکتی در هر اقدامی در جهت اجرای معامله قرن، اتخاذ کند.

طبق گزارش وبگاه «العربی ‌الجدید»، در این بیانیه آمده است که «ما از کسی که برای حذف آرمان فلسطین با معیارهای صهیونیستی، افراطی و لغو حقوق ملت فلسطین از جمله حق بازگشت و حق آزادی سرزمین این ملت از اشغالگران، تلاش می‌کند هرگز استقبال نمی‌کنیم».

در این بیانیه همچنین آمده است که سفر کوشنر به اردن بی‌ارتباط با تلاش آمریکا برای تحمیل «توطئه قرن» بر منطقه نیست که البته ملت اردن مخالفت خود با تمامی طرح‌ها از جمله نشست اقتصادی منامه را اعلام کرده‌ است.

اخوان‌المسلمین اردن از ملت این کشور و همه اقشار سیاسی، اجتماعی، حزبی و مردمی خواست تا امشب به نشانه مخالفت با سفر جرد کوشنر به اردن و معامله قرن، مقابل سفارت آمریکا تجمع کنند.

قرار است کوشنر علاوه بر اردن، به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و مغرب نیز سفر کند. او نقش ویژه‌ای در پیش‌برد طرح‌های ضد فلسطینی آمریکا به ویژه معامله قرن دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.