علی کریمی در شرایطی در ابتدای لیگ هجدهم با استقلال قرارداد امضا کرد که در ابتدای حضورش در این تیم شایعات زیادی در مورد مصدومیتش وجود داشت و این شایعات تا جایی پیش رفت که مدیران وقت این باشگاه با او قراردادی بیشتر از یک سال امضا نکردند.

اما از طرف دیگر پیش از این که قرارداد علی کریمی امضا شود، عباس ملکی رییس هیئت مدیره سابق استقلال در جمع خبرنگاران گفت این بازیکن مصدوم است و نباید با استقلال قرارداد امضا کند و این موضوعی است که هنوز هافبک استقلال آن را فراموش نکرده است و به شدت از رفتار عده‌ای از مدیران وقت این باشگاه ناراحت است.

 

علی کریمی اما در این فصل و در شرایطی که دیر به تمرین‌های استقلال اضافه شده بود یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و البته از نظر دقیقه بازی هم بعد از منتظری دومین بازیکن استقلال بود تا به این شکل پاسخ مناسبی به انتقادها بدهد.

 

 

نکته مهم این که مدیران استقلال به علی کریمی برای تمدید قرارداد پیشنهاد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی داده اند، یعنی همان مبلغ فصل گذشته اش و آنها حاضر نیستند برای این بازیکن افزایش دستمزد در نظر بگیرند و این موضوعی است که با مخالفت هافبک فصل گذشته این باشگاه روبرو شده است.

از طرف دیگر برای کریمی که سال‌ها در سپاهان با امکانات مناسب بازی کرده است امکانات استقلال و نداشتن حتی یک زمین برای تمرین کردن اصلاً خوشایند نیست ضمن اینکه این بازیکن هم اکنون از نظر مالی پیشنهادی به مراتب بهتر از استقلال از خارج از ایران دارد و به همین دلیل فعلاً پیشنهاد تمدید قرارداد با استقلال را قبول نکرده است.

این ها مسائلی است که باعث شده علی کریمی به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت ندهد و اگر در روزهای آینده پیشنهاد جذاب‌تری از مدیران این باشگاه دریافت نکند ممکن است بعد از یک فصل حضور از جمع آبی پوشان جدا شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.