احمد توکلی در مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر سه نتیجه مهم از جمله آزادسازی شهر، برگشتن ورق جنگ و بازگشت روحیه مبارزان را در پی داشت.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر ١۵ هزار اسیر، تعداد زیادی تجهیزات جنگی و ارتقا دیپلماسی را برای کشور به ارمغان آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خرمشهرها را کسانی تصرف کرده اند که به بی‌عدالتی دامن می زنند، تصریح کرد: الگوهای نادرست اتخاذ شده، بی‌عدالتی و فساد خرمشهرهای دیگری در ایران است که باید آزاد شوند.

وی با بیان اینکه ۴۰۳ میلیون حساب بانکی در کشور وجود دارد، عنوان کرد: ۵۲ درصد مبلغ سپرده های بانکی کشور تنها در اختیار چهاردهم درصد مشتریان است. ۹۶ درصد مبلغ سپرده های حقوقی تنها در اختیار ۳ درصد سپرده‌گذاران است. این اعداد و ارقام فاجعه‌بار، مایه خجالت و شرمندگی و نمایانگر فقر جامعه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: کنار گذاشتن امر به معروف و نهی از منکر موجب این بی عدالتی‌ها شده و وضع کنونی را ساخته است.

وی اظهار کرد: یک فرد قمه‌کش تنها به یک نفر آسیب می رساند، اما یک مدیر بانکی که ۲ هزار میلیارد تومان وام می دهد بدون خونریزی به هزاران نفر آسیب می زند.

توکلی در پایان با تاکید بر ضرورت مبارزه و آزادسازی خرمشهرهای مورد تصرف غریبه‌ها در کشور یادآور شد: باید به خاطر ایران با فساد جنگید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.