ابوالفضل بهرام‌پور مؤلف اثر «عرفان برتر» در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: به اعتقاد من از ابتدا تاکنون دعای جوشن کبیر بین همه معارف دینی آن‌گونه که باید بازگشایی و رمزگشایی نشده است.

وی با اشاره به این‌که نکته‌های بسیار زیادی در این دعای شریف مستتر است، افزود: این دعا همواره در ماه رمضان قرائت شده و بعد هم تا ماه رمضان بعد فراموش شده است، در صورتی که این دعا باید در طول سال قرائت شود تا از معارف نابی که در آن وجود دارد بهره‌مند شویم.

بهرام‌پور با بیان این‌که رمزهای زیادی در دعای جوشن کبیر وجود دارد که بازگشایی نشده است، گفت: کتاب عرفان برتر تلاش کرده است تا این رمزها را بازگشایی کند.

این مفسر قرآن کریم بیان کرد: من آمدم و دیدم که خداوند با عنوان انجام‌دهنده هزار و یک کار معرفی شده است، منظور این را از عالمان زیادی پرسیدم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که در اینجا منظور از هزار و یک همان هزار و سه نقطه است که معنای بی‌نهایت را می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که در این کتاب مسائل بسیار زیادی از دعای جوشن کبیر بازگشایی شده است، گفت: اگر کسی در شب‌های احیا ء یا غیر از شب‌های احیا این دعا را بخواند احیا برای او رقم خواهد خورد چرا که این دعا ایجاد احیا می‌کند.

کتاب عرفان برتر توسط انتشارات آوای قرآن در ۵۰۰۰ نسخه منتشر شده و در غرفه آوای حیات نمایشگاه قرآن مستقر در ستون ۶۴ غرفه ۱۴، عرضه می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۱ اردیبهشت در مصلای حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرده و فردا شنبه، چهارم خرداد به کار خود پایان می‌دهد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.