مهدی ترابی، بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس- السد در نشست خبری بعد از این بازی گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. در همه دقایق بازی بهتر از السد بودیم. تیم ما لیاقت بیشتری داشت و اگر از داوری ضربه نمی‌خوردیم، می‌توانستیم صعود کنیم. امیدوارم سال آینده بهتر از امسال نتیجه بگیریم.

ترابی اضافه کرد: خدا را شکر می کنم که اولین گل آسیایی ام را زدم. امروز کل تیم خوب بود و همه تماشاگران از بازی لذت بردند. ما به خاطر شخصیت پرسپولیس بازی کردیم. خدا را شکر که پایان خوشی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

او همچنین در  میکسدزون بعد از بازی گفت: خدا را شکر می‌کنم که بازی را بردیم و من هم گل زدم. این بازی حکم بازی تشریفاتی را داشت. اگر داوران با ما مهربان بودند از این مرحله صعود می‌کردیم. هدفمان تکرار موفقیت‌های سال گذشته بود.

او درباره این که حسرت نمی‌خورد در بازی‌های قبل همانند بازی برگشت با السد عمل نکردند، گفت: در بازی‌های قبل هم به این شکل بازی کردیم. داور در بازی با پاختاکور یک پنالتی را روی من اعلام نکرد. گل آفساید پاختاکور و السد را هم اعلام نکردند. قسمت نبود صعود کنیم. تلاش‌مان را دوچندان می‌کنیم که سال بعد نتایج امسال را جبران کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره احتمال درگیری روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: مردم اصفهان مهمان‌نواز هستند و ما برای انجام بازی خوب به این شهر می‌رویم. از فردا روی این بازی تمرکز می‌کنیم.

او درباره اظهارات شجاع خلیل زاده مبنی بر فحاشی هواداران سپاهان گفت: صحبتی درباره این مسائل ندارم اما تلاش می‌کنیم در بازی با سپاهان پیروز شویم چرا که دنبال قهرمانی هستیم.

ترابی درباره سرمبیگری مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: خبری از وضعیت او ندارم اما امیدوارم هرکسی که سرمربی تیم ملی می‌شود، نتایج خوبی را که کی‌روش گرفت، تکرار کند.

وی درباره ماندن در پرسپولیس و فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: هنوز بازی با سپاهان در پیش است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.