فاطمه سعیدی در واکنش به اظهارات سخنگوی فراکسیون مستقلین که گفته است بهتر است عارف کاندیدا نشود، گفت: ما بنا نداریم خط و نشان بکشیم و به کسی توهین کنیم. ما در فراکسیون امید از یک جریان سیاسی و با رای مردم وارد مجلس شده‌ایم تا گره از کار مردم باز کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید با بیان این که سیاسی‌کاری را به اهل آن واگذار می‌کنیم، گفت: این‌که بگویند اجازه نمی‌دهیم کسی جز گزینه مورد نظر ما رییس مجلس شود شبیه ادبیات یک نماینده مجلس نیست و بهتر است همکاران محترم در استخدام واژه‌ها تامل بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: البته باید امید داشت این صحبت‌ها و کم لطفی‌ها در حق دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرای مجلس از جانب شخص یکی از همکاران ما باشد تا فراکسیون مستقلین مجلس، هر چند طرح آن از جانب فرد هم در شان وکیل ملت نیست.

نماینده مردم تهران افزود: دو جریان ریشه‌دار و قوام یافته کشور یعنی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی سال‌ها با یکدیگر به رقابت سیاسی محترمانه پرداخته‌اند. جریانات ریشه‌دار در عرصه رقابت حاضر می‌شوند و البته هر دوی آنها بر حفظ شان مجلس و حرمت استقلال رای نمایندگان تاکید دارند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور گفت: در این شرایط کاملا خاص و ویژه پیش از آن‌که افراد برای ما خط قرمز باشند به این همکار باید تاکید کرد که خط قرمز منافع ملی و بهبود وضعیت نابهنجار معیشت ملت است تا این بازی‌های سیاسی سخیف. 

سعیدی گفت: بی‌حرمتی‌ است که خود را در مقام تصمیم‌گیری برای دیگر نمایندگان قرار دهیم و این برخلاف اصول قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس است و در نهایت اینکه حرمت امام زاده را متولی باید نگاه دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.