لیگ برتر فوتبال ایران درحالی ۲۶ اردیبهشت به پایان می‌رسد که پس از آن تیم‌ها تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند و برای لیگ نوزدهم آماده شوند. برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس هنوز فهرست بازیکنان موردنظرش را به باشگاه نداده، اما شایعاتب مبنی بر حضور محمدرشید مظاهری، محمدرضا حسینی، کی روش استنلی و ... شنیده می‌شد که برانکو تکذیب کرد.

البته در روز‌های قبل برخی رسانه‌ها از بازگشت مهدی طارمی (الغرافه قطر)، فرشاد احمدزاده (اسلاسک لهستان)، رامین رضاییان (الشحانیه قطر) و وحید امیری (ترابوزان اسپور ترکیه) به پرسپولیس خبر داده بودند که مسئولان این باشگاه تکذیب کردند، اما برانکو در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز بیان کرد: برخی بازیکنان پرسپولیس یک، ۲ یا ۳ سال قرارداد دارند و تنها محمدنادری به صورت قرضی آمده است. همچنین در قرارداد برخی بازیکنان آپشن‌هایی دیده می‌شود. پرسپولیس نیاز به نگرانی بابت آینده‌اش ندارد.

او افزود: تمام بازیکنان حرفه‌ای هستند و قرارداد دارند. اگر پیشنهادی برای بازیکنان ما برسد باشگاه آماده مذاکره خواهد بود، پیشنهادی که شرایطی بهتر از حضور در پرسپولیس را داشته باشد. با توجه به این شرایط احتمال بازگشت برخی بازیکنان قبلی وجود دارد.

گفتنی است، قرارداد مهدی طارمی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و شنیده می‌شود پیشنهاد اروپایی هم دارد، اما به احتمال زیاد مهاجم بوشهری فوتبال ایران به پرسپولیس بازخواهد گشت.

فرشاد احمدزاده نیز یک سال دیگر با تیم لهستانی اسلاسک قرارداد دارد، اما از شرایطش راضی نیست و به لیگ ایران بازخواهد گشت، اما احتمال دارد مقصد بعدی او تراکتورسازی تبزیز باشد.

البته به جز وحید امیری که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از پرسپولیس جدا شد و هواداران از او دلخوری ندارند، طرفداران تیم سرخپوش از ۳ بازیکن دیگر دل خوشی ندارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.