فریبا گودرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین چهارشنبه برای جنوب سمنان، قم، نیمه شمالی اصفهان، جنوب تهران، همدان، بوشهر و جنوب فارس وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی به بارش های پراکنده در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: برای دو تا سه روز آینده بارش های بهاری را به صورت پراکنده به ویژه برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب در نقاط مختلف کشور خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی اظهار داشت: امروز بعدازظهر نیمه شرقی، شمال غرب، غرب، دامنه های البرز بارش های پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد داریم که فردا علاوه بر این مناطق، جنوب غرب و مرکز کشور نیز بارش های پراکنده خواهند داشت، همچنین پنجشنبه شمال شرق و شرق کشور این شرایط را دارد.

گودرزی گفت: بعدازظهر پنجشنبه سامانه بارشی بعدی از سمت غرب وارد کشور می شود که ابتدا در غرب بارش ها شروع خواهد شد و جمعه علاوه بر این مناطق؛ شمال غرب، دامنه های البرز غربی، مرکزی، جنوب غرب و برخی از نقاط مرکز کشور بارش خواهند داشت.

وی افزود: اواخر وقت جمعه و طی شنبه جریانات خنک شمالی را بر روی سواحل دریای خزر خواهیم داشت که با تاثیر آن بارش ها در استان های گیلان، مازندران و گلستان آغاز می شود.

به گفته وی امروز بخش های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج است.

***بارش پراکنده در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای تهران امروز بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی شده است، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۸ درجه بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۲۹ درجه می رسد.

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای صفر و اهواز با ۳۸ درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.