شبکه سه سیما برنامه‌ای را با عنوان «ماه ماه» و اجرای بنیامین بهادری خواننده پاپ کشور جایگزین برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی که هر سال روی آنتن می‌رفت، کرده است. این برنامه قرار است ساعتی پیش از اذان مغرب روزه داران را همراهی کند.

ویژه برنامه افطار شبکه یک با نام «دعوت» از ساعت ۱۹:۳۰ و شبکه دو سیما هم برنامه «هزار راه نرفته» را برای ساعات منتهی به افطار در کنداکتور پخش دارد. همچنین شبکه چهار سیما نیز پیش از افطار برنامه «معنای زندگی» را با اجرای محمد تقی موحد ابطحی برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

برنامه «شهر عزیز» برنامه مناسبتی ماه رمضان شبکه پنج است که از مشهد مقدس روی آنتن می‌برد.

شبکه افق با برنامه «ماه نشان» از ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای دلبران مهمان مخاطبان است و شبکه امید «افطاری ساده» را پخش خواهد کرد.

شبکه آموزش هم یک ساعت قبل از افطار برنامه «دست خدا» را روی آنتن خواهد برد و شبکه قرآن و معارف سیما برنامه «ماه بهشت» را پیش از افطار با اجرای سید وحید مرتضوی روانه آنتن می‌کند.

ارسال این خبر در حالی صورت می‌گیرد که یک روز به آغاز ماه رمضان باقی مانده و لازم بود روابط عمومی رسانه ملی جزئیات دقیق‌تری از برنامه‌های رمضانی شبکه‌های مختلف اعلام کند. اما درباره برخی برنامه‌ها حتی نام مجری و ساعت دقیق پخش هم هنوز اعلام نشده است. تا امروز که ۳۰ شعبان است تقریباً همه رسانه‌ها به نوعی به کلیات برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی و برنامه‌های سحرگاهی و افطاری دسترسی پیدا کرده‌اند و انتظار می‌رفت خبر رسمی روابط عمومی جزئیات بیشتری درباره این برنامه‌ها را شامل شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.