یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده ظهر شنبه در نشست خبری قبل از بازی با سایپا اظهار کرد: با توجه به وضعیت تیم ما در جدول، بازی فردا برای ما اهمیت خاصی دارد و حساسیت‌های مخصوص به خودش را دارد. فکر می‌کنم گرفتن این ۳ امتیاز برای ما مهم و حیاتی است. مقابل یک تیم خوب بازی داریم با بازیکنانی جنگنده، فیزیکی و جسور. فکر می‌کنم بازی راحتی نخواهیم داشت. با توجه به تغییراتی که در این تیم به وجود آمده است کار ما سخت‌تر هم خواهد شد.

او ادامه داد: ما از جنگندگی بازیکنان‌مان و تفکر مثبتی که داشتند رضایت کامل داریم. آن‌ها روح برتری طلبی داشتند. این برگه برنده ما در این فصل بود. آرزوهای زیادی داریم اما پول نداریم و امکانات ما محدود است. البته نه این که پول نداشته باشیم؛ نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی، تیم ما از لحاظ هزینه‌ای و امکاناتی قابل مقایسه نیست. ما آرزوهای خیلی بزرگ و رویاهای خیلی خوبی داریم برای این که خودمان را در نهایت در یک جایگاه خیلی خوب ببینیم. تا آخرین لحظه باید بجنگیم و مبارزه کنیم. انصافاً بازیکنان در این رقابت‌ها مثل یک سرباز می‌جنگیدند و مجروح و زخمی به رختکن برمی‌گشتند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم ولی ما ۳ بازی سخت دیگر در پیش داریم که عملکرد ما در این بازی‌ها مهم است تا در نهایت باعث شادی میلیون‌ها هوادار مشهدی بشویم.

گل‌محمدی اضافه کرد: از لحاظ ریاضی روی کاغذ برای قهرمانی شانس داریم اما کارمان خیلی سخت است. تیم‌های بالای جدول تیم‌هایی نیستند که راحت از این مساله بگذرند. اگر اتفاقات نادری بیفتد شاید به قهرمانی هم برسیم. البته بحث من قهرمانی نیست و تا الان فشاری روی تیم ما نبوده است که قهرمان بشویم ولی از بازیکنانم خواسته‌ام تا آخرین لحظه مبارزه کنند. خیلی از گل‌های ما در لحظات آخر به ثمر رسیده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.