سپهپد حامد عطیه فرمانده هوانیروز ارتش عراق با امیر سرتیپ کیومرث حیدری و امیر سرتیپ دوم قربانی فرماندهان نیروی زمینی و هوانیروز ارتش دیدار کرد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرت منطقه است و در سطح خاورمیانه هیچ هوانیروزی به پای هوانیروز ارتش نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه هوانیروز می‌تواند در حوزه‌های مختلف با هوانیروز جمهوری عراق همکاری کند، افزود: هوانیروز ایران در تمامی حوزه‌ها به مرز خودکفایی رسیده است و این توانمندی دارد که در حوزه‌های آموزشی، فنی، تربیت خلبانان، تولید تسلیحات خاص بالگردی و قطعات همکاری مطلوبی را با هوانیروز عراق داشته باشد.

امیر سرتیپ حیدری تاکید کرد: مرز مشترک و طولانی ایران و عراق سبب ایجاد پیوند دینی، مذهبی و فرهنگی دو کشور شده است، ما آماده هستیم برای مبارزه با استکبار جهانی و قطع حضور استکبار در منطقه با کمک دو کشور ریشه دشمن را از منطقه قطع کنیم‌.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: امروز هوانیروز ارتش با تجربیاتی که دارد می‌تواند در حوزه‌های مختلف، همکاری خوبی را در راستای ارتقا سطح آموزشی و حوزه‌های بالگردی با هوانیروز ارتش عراق داشته باشد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.