جرج لیکنز عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: باقدرت ظاهر شدیم. حق تراکتور ۳ امتیاز بود. امروز خیلی خوب بودیم و از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به حضور پرشور هواداران تراکتور در بازی امروز گفت: به هواداران‌مان به خاطر حمایت پرشوری که داشتند تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم، در ادامه لیگ برتر نیز به آنها نیاز داریم.

لیکنز با تاکید بر اینکه پرسپولیس ثبات خوبی دارد، گفت: آنها یکی از تیم‌های خوب لیگ به شمار می آیند. آنها بالانس خوبی دارند.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی امروز در تمام طول مسابقه بازی خوب و باقدرتی انجام داد، گفت: حتی ساسان انصاری می‌توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند و اگر گل دوم را می‌زدیم ورزشگاه منفجر می‌شد.

وی با بیان اینکه سعی می‌کردیم تیم را به سمت بالا هدایت کنیم، گفت: پرسپولیس به دنبال ضد حملات بود، باید پیروز این مسابقه می‌شدیم. به اخباری بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم چرا که بعد از گل پرسپولیس خودش را جمع و جور کرد. ما بعد از دریافت گل سعی کردیم بازی را با اعتماد به نفس بالا ادامه بدهیم.

لیکنز با اشاره به اینکه فکر می‌کنم نباید گل می‌خوردیم، گفت: اگر از شانس‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم. وقتی که گل اول را دریافت کردیم به بازیکنانم گفتم شما لیاقت جبران این نتیجه را داریم.

وی در خصوص حضور آزادی بازیکن جوان تراکتورسازی در ترکیب تیمش نیز گفت: ما به محمدرضا آزادی بازی دادیم که خیلی جوان است و او خوب کار کرد.

وی در خصوص تعویض اکبر ایمانی و اعتراض او نیز گفت: نقی‌زاده را به جای اکبر ایمانی وارد زمین کردیم چرا که ممکن بود اکبر ایمانی کارت زرد دوم را دریافت کند و اخراج شود.

وی سپس گفت: به برانکو به خاطر عملکرد خوبی که در باشگاه پرسپولیس داشته، تبریک می‌گویم. ما بازی بزرگی را انجام دادیم و بازیکنانم در بازی امروز کار بزرگی انجام دادند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص وقت تلف کردن‌های بیرانوند نیز گفت: بیرانوند نشان داد که دروازه‌بانی در سطح بالاست، او توانست واکنش‌های خوبی داشته باشد و علاوه بر واکنش‌های خوب، وقت بازی را هم به خوبی و حرفه‌ای گرفت تا نشان دهد یک دروازه‌بان حرفه‌ای است.

وی سپس گفت: به بازیکنانم گفته‌ام کارت زرد بیهوده نگیرند و دژاگه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و از نظر من بهترین بازیکن زمین بود. من به آن‌ها تاکید کرده بودم که کارت‌های بچه‌گانه نگیرند.

لیکنز افزود: همه ما می‌دانیم که این بازی یک دیدار خیلی مهم بود و توانستیم یک قاب عکس زیبا از تراکتورسازی به همه نشان دهیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.