او در نیم فص دوم به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست تا بهترین خرید این تیم در فصل هجدهم لقب بگیرد. مهدی زیاد بازیکن پرحرفی نیست و معمولا کم مصاحبه می کند اما برای دقایقی با او به صحبت پرداختیم که می خوانید:

*به نظر می رسید بعد از دیدار با الاهلی دچار مصدومیت شدی؟

این یک مصدومیت قدیمی است که وقتی فشار زیادی را تحمل می کنم، به سراغم می آید و به خاطر فشردگی مسابقات، کمی اذیت شدم اما مصدوم نیستم و کارم را دنبال می کنم. در واقع اگر خسته شوم، ممکن است مصدومیت آزارم بدهد ولی این طور نیست که نتوانم بازی کنم.

*برانکو در یک ماه و نیم گذشته، مدت زمان استراحت خوبی به تو داده است. قبول داری؟

بله او یک مربی بسیار خوب و خوش فکر است که می داند از فوتبال، چه می خواهد. تلاش برانکو برای موفقیت های پرسپولیس و بازیکنان این تیم قابل توجه بود. همه تلاش کردیم تا بهترین وضعیت را بسازیم. بله، او به من فرصت های خوبی داد تا استراحت کنم و این موضوع برایم بسیار مهم بود.

*قهرمانی پرسپولیس قطعی شده!

البته تا حد زیادی این اتفاق رخ داده اما ما کاری به این مسائل نداریم. به قهرمانی بسیار نزدیک هستیم و برای قطعی کردن آن، با تمام وجود می جنگیم. برنامه ما این است که بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. باید این موضوع را هم بگویم که تیم شایسته ای برای کسب قهرمانی بودیم و در اکثر دیدارهای مان توانستیم بهتر از حریف ظاهر شویم و حق مان است که قهرمانی را جشن بگیریم. شاید با یک برد دیگر هم بتوانیم قهرمان شویم.

*بازی با تراکتور را چطور می بینی؟

ناگفته پیداست که بازی بسیار سختی پیش روی مان قرار گرفته ولی انشالله این بار هم مثل سایر دیدارهای مان، برای کسب پیروزی به میدان می رویم. از روزی که من به پرسپولیس آمدم، هرگز به یاد ندارم حتی برای یکبار، تیم مان برای کسب تساوی راهی زمین شده باشد. همیشه تفکر کسب پیروزی و بیشترین امتیاز ممکن در تیم پرسپولیس وجود دارد.

*وضعیت روحی و رواین بازیکنان پرسپولیس در چه سطحی است؟

هم از لحاظ بدنی و هم روحی، تک تک بازیکنان در بهترین شرایط خود هستند به خصوص که نتایج سایر تیم ها، به سود ما شد و کارمان برای رسیدن به قهرمانی و اهدافی که داشتیم، هموار شد.

*دیدار با پاختاکور برای پرسپولیس چطور خواهد بود؟

این بازی چون در ازبکستان برگزار می شود، برای همه ما دشوار خواهد بود. قطعا اگر می توانستیم در تهران بازی کنیم، وضعیت فرق می کرد. در بازی رفت، حریف را تحت فشار قرار دادیم ولی آنها با یک گل که در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود، از پرسپولیس تساوی گرفتند و حالا زمان جبران است. با این حال، یک بازی بسیار مهم مقابل تراکتورسازی پیش روی ماست و تا قبل از اینکه مقابل تراکتورسازی بازی نکردیم، نمی توانیم راجع به سایر دیدارها حرف بزنیم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.