علیرضا منصوریان شامگاه روز سه شنبه پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا کرج در دیدار معوقه از هفته هیجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، از هواداران به دلیل حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم ذوب آهن قدردانی کرد.

وی این پیروزی را به علی دایی تبریک گفت و افزود: در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم زیرا ما روی حدادی فر کاپیتان تیم، ریسک زیادی برای بازی کردن می کنیم.

منصوریان ادامه داد: در این دیدار تیم ما با گلی که خوردیم عقب افتاد و سعی ما بر این بود که به بازی برگردیم ولی نشد و متاسفانه بازی را به تیم سایپا واگذار کردیم.

وی با بیان این که قاسم حدادی فر شاه مهره ما در میانه زمین بازی است، تصریح کرد: در این دیدار نتیجه خیلی برای تیم ما اهمیت داشت و تیم حریف می دانست در زمین چه می خواهد و پیروز شد.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه بیشتر مالکیت توپ از تیم ما بود ، گفت: این شکست تلنگر خوبی برای تیم بود تا در کربلا بهتر بازی کنیم و شکست نخوریم.

وی بیان کرد: من زمانی که از تیم نفت به اصفهان می آمدم سکوهای ورزشگاه همیشه پر می شد ولی متاسفانه دیگر چنین نیست و هواداران در نتیجه گیری تیم مهم هستند.

منصوریان با بیان این که در این شرایط سخت اقتصادی باید برای انتقال هواداران در نقاط مختلف شهر سرویس گذاشت ، تصریح کرد: امیدوارم در دیدار بعدی در کربلا با تلاش بازیکنان پیروز میدان شویم.

تیم سایپا با کسب هر سه امتیاز این دیدار ۳۵ امتیازی شد و به رده هفتم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد. 

تیم ذوب آهن که پانزده بازی را بدون شکست پشت سرگذاشته بود، با این شکست با ۳۳ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.