زکریا اشکپور در گفتگو با ایسنا از انفجار تونل در کندوان و زخمی شدن چند نفر در این حادثه خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دونا و مجلار به محل حادثه در منطقه پل زنگوله اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران تصریح کرد: تیم‌های اورژانس به همراه سایر نیرو‌های امدادی از هلال احمر و آتش نشانی در محل حضور دارند. اخبار اولیه حاکی از محبوس شدن ۸ نفر داخل تونل بوده که با تلاش نیرو‌های امدادی ۳ نفر با سوختگی شدید از تونل خارج شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران خاطرنشان کرد: به دلیل غلظت دود زیاد داخل تونل، عملیات نجات به کندی پیش می‌رود. از سرنوشت ۵ نفر دیگر در داخل تونل اطلاعی در دست نیست و روند امداد رسانی همچنان ادامه دارد.

پیش از این رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که حادثه رخ داده در آزادراه تهران - شمال در راه اصلی نبوده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا افزود: خبر حادثه‌ای که تحت عنوان حادثه در آزادراه تهران شمال رخ داده است، در مسیر اصلی و راهی که رانندگان از آن عبور کنند، رخ نداده و ارتباطی نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی پیدا نمی‌کند.

رحمانی با بیان اینکه حادثه در محدوده کارگاهی رخ داده، گفت: آزاد راه تهران شمال هنوز به بهره برداری نرسیده و بنابراین طبیعی است که خودروی شهروندان نیز از آن عبور نمی‌کند.

پیش از این نیز سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجتبی خالدی درباره جزئیات ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه شنبه) در حوالی سیاه بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله نیرو‌های اورژانس و بالگرد به محل اعزام شدند و به بیمارستان‌های منطقه آماده باش اعلام شد. در این حادثه تا این لحظه دو نفر در محل درمان و هشت نفر نیز در تونل محبوس شدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.