نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در پلدختر گفت: روحانیون در گام اول با حضور جهادی در مناطق حضور یافتند و از کانال ما ۸۰۰ نفر و در مجموع ۲ هزار نفر طلبه در این بازه زمانی ۲۰ روز در لرستان به خدمت رسانی پرداختند.

حجت الاسلام  محمدی بیان کرد: در گام دوم کارها در توزیع اقلام نارضایتی هایی وجود دارد و به همین دلیل روحانیون نباید ورود جدی بکنند، بلکه طلاب باید در جبران خسارات و کارهای فرهنگی ورود پیدا کنند.

وی مطرح کرد: طلاب در اعیاد شعبانیه در خیابان های پلدختر مردم را به شعف آوردند و در گام دوم خدمات رسانی ها این فرصتی که برای طلاب ایجاد شده نباید از دست برود.

نماینده تشکل مدیران و مدرسان گروه های تبلیغی کشور در پلدختر خاطرنشان کرد: اگر به طلاب جوان باور کنیم می توان پلدختر به عنوان یک نمونه خروج از بحران در دنیا مطرح شود و تحقق این مهم در این است مدیران به این طلاب جوان اعتماد کنند.

حجت الاسلام  محمدی ابراز کرد: در حال حاضر اکثر ارگان ها کارها را در پلدختر رها کرده اند و لازم است در این شرایط طلاب در کنار مردم بمانند و گام دوم و سوم خدمات رسانی ها را که تا پایان تابستان ادامه دارد را طی کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.