این ابزار نه تنها در ایالات متحده، بلکه در هند و اتحادیه اروپا نیز در دسترس است.به نظر می رسد توییتر می خواهد تمام آنچه را که در توان دارد برای محافظت از اطلاعات رای دهندگان به کار ببندد و به همین دلیل این شبکه اجتماعی یک ویژگی  جدید برای گزارش توییت های متخلف راه اندازی کرد.

توییتر رسما اعلام کرده که هر نوع محتوا که به معنای دستکاری یا دخالت در انتخابات باشد به معنای نقض قوانین توییتر خواهد بود و این موضوع شامل اطلاعات گمراه کننده در مورد نحوه رای دادن یا ثبت نام برای رای دهندگان نیز می شوددر حال حاضر، ویژگی گزارش تنها در هند و اتحادیه اروپا فعال است اما توییتر اعلام کرده است که در طول سال جاری و آتی این ویژگی را برای سلامت انتخابات دیگر کشورها در سراسر جهان فعال می کند.

روز گذشته با جود آن که دونالد ترامپ بارها توییتر و مدیرعامل آن جک دورسی را متهم به فعالیت به نفع حزب دموکرات و به ضرر حزب جمهوریخواه کرده است بالاخره بین این دو دیداری برگزار شد. بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده توسط کاخ سفید، این دیدار حدود ۳۰ دقیقه طول کشیده است.سخنگوی توییتر در این خصوص گفت: "جک دیدار سازنده ای با رئیس جمهور ایالات متحده، به دعوت وی در کاخ سفید داشت. آنها درباره تعهد توییتر برای حفاظت از سلامت گفتگوی عمومی کاربران پیش از انتخابات سال ۲۰۲۰ و تلاش های برای حل بحران های مختلف داشتند."

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.