علی کریمی پس از شکست پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش در شرایطی که با درخواست گفتگو برای روحیه دادن به بازیکنان پرسپولیس مواجه شده بود، گفت: بعد از بازی که دیگر روحیه نمی‌دهند!

پیشکسوت پرسپولیس درباره این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. بیشتر در اختیار پرسپولیس بود و بعد الاهلی روی یک ضدحمله متاسفانه به پنالتی و بعد از آن به گل رسید. آنها برنامه شان همین بود و موفق عمل کردند. خصوصا در نیمه اول روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی. انشاالله دیگر نتایج به سود پرسپولیس تمام شود. هنوز هیچ چیز برای پرسپولیس تمام نشده است.

وی درباره اینکه پرسپولیس روی لیگ تمرکز داشته اینطور پاسخ داد: مشکلات که همیشه بوده و مثل گذشته است. همیشه با مشکلات کنار آمده و ان شاالله با مشکلات کنار بیایند و تیم در لیگ و آسیا موفق عمل کند.

علی کریمی درباره اینکه بازی در استادیوم آل مکتوم که متعلق به الاهلی امارات است، برای او که با پیراهن این تیم بازی کرده بود یک نوستالژی محسوب می شود گفت: اگر خدا قبول کند هفت و هشت سالی بازی کردم! این ورزشگاه البته چند سالی است که دیگر استفاده نمی‌شود و همین روزهاست که مرکز خرید به جای آن بسازند! برخلاف چیزی که در کشور ما کمبود استادیوم داریم اما اینجا یک برجی یا مرکز خرید می‌سازند. البته این را شوخی کردم. البته چیزی که دیده می‌شود این است که باشگاه های اینجا از امکانات مناسبی از حیث زیرساخت و ورزشگاه برخوردار هستند. 

وی درباره شایعات جدایی برانکو ایوانکوویچ گفت: طبیعتا آن عملکرد مربی است و نمی‌دانم این شایعات از کجا می آید و هیچ تیمی نمی خواهد مربی ای که با او به نتیجه رسیده را از دست بدهد. ولی متاسفانه همین شایعات است که خیلی حاشیه برای فوتبال ما درست می‌کند. فعلا که آقای برانکو در پرسپولیس هستند و انشاالله به کارشان ادامه دهند. به جای اینکه این شایعات را درست کنید بهتر است که به دنبال این باشید تا کم و کاستی فوتبال ایران و امکانات آن را درست کنید و از شایعه پراکنی پرهیز کنید.

کریمی درباره ابراز احساسات هواداران اماراتی به او و اینکه این محبت را در ایران نیز دیده گفت: آنجا که کشور خودمان است و همیشه به ما لطف دارند. اینجا هم با توجه به سابقه‌ای که داشتم هواداران به ما لطف دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.