زمانی که اشکان خورشیدی در سوت خود به علامت پایان بازی تراکتورسازی – پیکان دمید اتفاقات تلخی در استادیوم یادگار امام رخ داد؛ اتفاقاتی که از چشم ناظر بازی و همچنین نماینده فدراسیون فوتبال پنهان نمانده و حتماً به کمیته انضباطی گزارش شده است. 

یکی از تماشاگران وارد محوطه چمن می‌شود و به مسعود شجاعی سیلی می‌زند و در ادامه اشکان دژاگه در حمایت از مسعود عصبانی می‌شود و دنبال تماشاگر می‌دود و... اوضاع کمی متشنج می‌شود و تماشاگران عصبانی که از باخت تیم و همچنین از دست دادن شانس قهرمانی ناراحت بودند به صندلی‌ها آسیب زدند. پرتاب کردن این صندلی‌ها موجب شد برخی از تماشاگران که جرمشان تنها حضور در استادیوم و تماشای بازی بود آسیب ببینند. تماشاگران عصبانی حتی به برخی از اتومبیل‌های پارک شده هم آسیب وارد کردند و مشخص نبود گناه صاحبان این ماشین‌ها چه بود و در نهایت نیروی انتظامی مجبور شد برای متفرق کردن تماشاگران از ماشین‌های مخصوص آبپاش استفاده کند. بازیکنان دو تیم ساعت‌ها در رختکن ماندند و به این بهانه پرواز پیکان به تهران لغو شد. 

تماشاگران عصبانی را می‌شد بهتر مدیریت کرد. اوضاع از زمانی ملتهب شد که باشگاه به دروازه‌بان خود به دلیل گل‌های بدی که در بازی با سپیدرود خورد اتهام شرط‌بندی زد. در ادامه اتهامی مشابه به تیم‌های پیکان و سایپا زده شد و همه این‌ها وقتی از سوی مقام مسئول در باشگاه گفته می‌شود این ذهنیت را برای تماشاگر ایجاد می‌کند که تلاش‌ها بر این است که تیم قهرمان نشود. 

با توجه به تنش‌های به وجود آمده احتمال محرومیت تماشاگران تراکتورسازی هم وجود دارد. آیین‌نامه انضباطی در مورد این‌ها به صراحت اظهار نظر کرده است. شرکت در درگیری قطعاً محرومیت به دنبال خواهد داشت. جای شکرش باقی است که همه چیز به حالت عادی برگشته است. تیم بعد از یکی، دو روز فوتبالی برخورد کرده و دوباره در تلاش است در بازی‌های باقی مانده خوب نتیجه بگیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.