پاکستان هر روز با ادعای بمب هسته ای درصدد تهدید دهلی است ،آیا آنها فکر می کنند که بمب های هسته ای هند برای استفاده در جشن ها ساخته شده است.

وی تاکید کرد،دولت هند قدم های جسورانه ای در مقابل پاکستان برداشته است و این کشور را در جهان منزوی کرده است.

نخست وزیر هند هفته گذشته در سخنانی در 

مودی هفته گذشته نیز در سخنانی در ایالت اوتارپرادش با اخطار به پاکستان گفته بود اشتباه سوم این کشور پس از حملات اوری و پلواما برای اسلام آباد بسیار گران تمام می شود.

تنش بین هند و پاکستان در دو ماه اخیر به‌ دنبال حمله انتحاری مرگبار در کشمیر تحت کنترل هند شدت گرفته است. در آن حمله انتحاری دست کم چهل نظامی هند کشته شده اند. این حمله زمانی صورت گرفت که ستونی متشکل از ۷۰ خودرو، حدود ۲۵۰۰ نظامی را در بزرگراه سرینگر- جامو جابجا می کرد.

بر این اساس این گزارش ، یک خودرو که حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم مواد منفجره حمل می کرد، خود را به یکی از اتوبوس های حامل نظامیان بکوبد.

این حمله پرتلفات ترین حمله در کشمیر تحت کنترل هند، در سی سال گذشته عنوان شده است. یک گروه جدایی طلب مستقر در پاکستان با نام &#۳۹;جیش محمد&#۳۹; مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

پس از ماجرای حمله در پولواما، هند خاک پاکستان را مورد حمله هوایی قرار داد و یک روز پس از آن نیروی هوایی پاکستان در واکنش به نقض حریم هوایی خود، دو جنگنده هند را سرنگون و یک خلبان هندی را بازداشت کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.