روزنامه خبرورزشی نوشت: با وجود اینکه الکس دل‌پیرو سال ۲۰۱۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، ولی هنوز بین هواداران محبوب است. دل‌پیرو یکی از اسطوره‌های باشگاه یوونتوس بود و با این باشگاه کلی قهرمانی در لیگ ایتالیا به دست آورد. اوج افتخار الکس با پیراهن بیانکونرها فتح لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۶ بود، در فوتبال ملی هم قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۶ به وجهه ورزشی‌اش اعتبار صدچندانی داد و او را در بین بزرگان دنیای فوتبال جا داد.

الکس که این روزها ۴۴ ساله شده زندگی بسیارلوکسی را سپری می‌کند؛ او بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال راهی آمریکا شده و این کشور را برای ادامه زندگی‌اش انتخاب کرده است. او که با یوونتوس ۶ عنوان قهرمانی در سری A دارد حالا چند سالی درگیر زندگی لوکسش در لس‌آنجلس شده و هر روز هم شاخ و برگی بیشتری به این زندگی اضافه می‌کند. برای شروع باید به خانه مجلل او که روی تپه‌های منطقه «بل ایر» و در مجاورت خانه ستاره‌های هالیوود است، اشاره شود. الکس این خانه را در نزدیکی خانه‌های جک نیکلسن، سیلوستر استالونه، جنیفر لوپس و راد استیوارت پیدا کرده و برای خریدش عجله زیادی نشان داد. نشان به آن نشان که برای خرید مبلغ ۴٫۷ میلیون پوند چیزی نزدیک به ۵٫۵ میلیون یورو هزینه کرده است.

فارغ از خانه باید به رستوران الکس دل‌پیرو هم اشاره شود؛ رستورانی به نام شماره ۱۰ که در خیابان سوم وست هالیوود واقع شده و فابیو اوگلوتی، سرآشپز معروف و البته سابق میشلن حالا غذاهای این رستوران را آماده می‌کند. در منوی غذاهای رستوران دل‌پیرو پیتزای مخصوص به نام پیتزا شماره ۱۰ واقع شده که قیمتش بسیار قابل توجه است...

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.