روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: همزمان با رسمی شدن انتقال قرضی «آلوارو موراتا» مهاجم باشگاه چلسی به تیم اتلتیکو مادرید در هفته پیش رو، اخبار خوشایند دیگری مبنی بر تمدید قرارداد «دیگو سیمئونه» سرمربی تیم مادریدی برای مدت یک سال دیگر، منتشر شد که براساس آن مرد آرژانتینی تا سال ۲۰۲۱ در واندا متروپولیتانو ماندگار خواهد شد.

با این حال، باشگاه اتلتیکو قصد ندارد تا این خبر را تا ماه فوریه اعلام کند اما براساس یافته های آ. اس، «میگوئل آنخل گیل مارین» رئیس باشگاه اتلتیکو و «ناتالیا سیمئونه» خواهر و مدیر برنامه های سیمئونه سرانجام بر سر موضوعات مورد مناقشه به توافق رسیدند.

یکی از عمده درخواست های سیمئونه خانه تکانی گسترده در مجموعه بازیکنان این تیم بود. مهاجم تیم چلسی یکی از مهره های تاثیرگذار و اساسی است که مرد آرژانتینی در مسیر فتح عنوان قهرمانی لالیگا و به ویژه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا (فینالی که در این دوره در ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو برگزار می شود) در فصل جاری، خواهان او شده است. 

با این حال، با توجه به اینکه سیمئونه تمایل خود را برای بازگشت به باشگاه پیشین خود یعنی اینترمیلان به طور علنی ابراز کرده است، ظاهرا این آخرین باری است که او با تیم پایتخت نشین اسپانیا تمدید می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.