حسین فرکی بعد از شکست تیمش در بازی خانگی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: متأسفانه بازی را باختیم. به اعتقاد من در روزی که می‌توانستیم مقابل تیم خوبی مانند ذوب آهن پیروز شویم، باختیم. ذوب آهن به خاطر نتایج خوبش در لیگ قهرمانان آسیا روحیه بالایی دارد. امروز خودمان را برای کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن آماده کرده بودیم. تلاش زیادی هم کردیم ولی تلاش ما نتیجه نداد. در نیمه اول و دوم بازی در اختیار ما بود. فرصت‌های ما به مراتب بیشتر از ذوب آهن بود.

وی ادامه داد: برخلاف جهت بازی در نیمه نخست شکست خوریم. اولین توپی که به سمت دروازه ما آمد تبدیل به گل شد. خوردن گل اول برای تیمی مانند پیکان، استرس زیادی ایجاد می‌کند. در ادامه بازیکنان نتوانستند بازی خوب خود را ارائه دهند ولی باز هم بهتر از حریف بودیم که نتوانستیم از روی خط دروازه گل بزنیم. ضربات ما در چارچوب نبود. بازیکنان دقت لازم را در زدن ضربات پایانی نداشتند.

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم تیم ما حاکم میدان بود. در نیمه دوم هم همین صحنه را داشتیم و مالکیت توپ کاملاً در اختیار تیم پیکان بود. نکته نگران کننده برای ما استرس و از دست رفتن اعتماد به نفس است که باعث شد نتوانیم برنده این بازی شویم. کارمان سخت است. هفته آینده هم با تراکتورسازی بازی داریم. امروز ما تیم برتر بودیم اما ذوب‌آهن تیم حرفه‌ای بود. این موضوع هم طبیعی است. مجموعه بازیکنان ذوب آهن متشکل از بازیکنانی است که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. توان ما در اندازه این بازی بود.

فرکی تاکید کرد: متأسفانه این تیم به خوبی آماده نشده است. من هم مسئولیت این تیم را قبول کردم که شرایط را بهتر کنم اما هر چه تلاش می‌کنیم گرفتار بی تجربگی و تفکر آماتور در تیم‌مان می‌شویم. این رفتار اجازه نمی‌دهد شاهد کیفیت خوب بازیکنان باشیم. اعتقاد دارم بازیکنان ما دو بخش هستند. برخی از آن‌ها سابقه حضور در تیم‌های دیگر را دارند و برخی فقط سابقه حضور در تیم خودمان را دارند. مجموعه این دو گروه در کنار همدیگر جواب نداده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.