انتخاب فاطمه رادمنش به عنوان فینالیست نهایی قسمت بیست و یکم برنامه «عصر جدید» که شنبه ۱۷ فروردین روی آنتن شبکه سه رفت، با واکنش‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. او در این برنامه، نمایش تک نفره‌ای را اجرا کرد که تحسین داوران را به همراه داشت.

دلیل این واکنش‌ها هم سابقه‌ای بود که رادمنش در حوزه تئاتر داشت، او بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر خیابانی است و عضو کانون نمایشگران خیابانی خانه تئاتر است. رادمنش در طول فعالیتش جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر و  جایزه بازیگری و کارگردانی جشنواره تئاتر مقاومت را دریافت کرده است.

واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد مخاطبان این برنامه انتظار داشتند «عصر جدید» شاهد حضور افرادی بدون هیچگونه سابقه و آموزش حرفه‌ای باشند، هر چند عوامل «عصر جدید» با تکیه بر یکی از شعارهای برنامه با عنوان «عصر جدید، فرصتی برای دیده شدن» این رویداد را توجیه می‌کنند. 

در این بین توضیح رادمنش درباره حذف صحنه‌ای از برنامه که مربوط به معرفی او به حاضران و هیات داوران بود، این ادعا را رد می کند، او در این باره به خبرآنلاین گفت: «عوامل برنامه «عصر جدید» و هیات داوران از پیشینه و شرایط من کاملا اطلاع داشتند، حتی در هنگام ضبط برنامه، آقای علیخانی خطاب به هیات داوران توضیح داد که من لیسانس و فوق لیسانس تئاتر دارم و چندین جایزه هم گرفته‌ام. خانم نونهالی هم در جواب او گفت معلوم است این سطح از بازیگری از دانش بازیگری می‌آید. البته این بخش از برنامه در هنگام پخش حذف شده بود

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.