برنامه های فوتبالی شبکه سه سیما همواره از مورد توجه ترین برنامه های تلویزیون بوده اند و مردم نگاه ویژه ای به آنها دارند. پس از اینکه در آخرین روزهای سال ۹۷ اعلام شد عادل فردوسی پور دیگر در برنامه نود حضور نخواهد داشت، حواشی مختلفی ایجاد شد و واکنش ها در قشرهای مختلف مردم به این اتفاق، متنوع بود.

 

- خداحافظی رسمی با نود؛ میز و صندلی ها هم رفتند

 

در هر صورت اما کار عادل فردوسی پور در برنامه نود، با تصمیم مدیران شبکه سه خاتمه یافت و پیش بینی ها در مورد جایگزین این مجری پرسابقه آغاز شد. برای اجرای برنامه نود مهم ترین گزینه ای که مدنظر همه قرار داشت، محمد حسین میثاقی بود اما آنچه مشخص شده، این است که برنامه نود دیگر پخش نخواهد شد و حتی دکور آن هم در روزهای اخیر جمع شد که به معنای پایان کار رسمی این برنامه پس از حدود ۲۰ سال در تلویزیون است.

فرار از یک بدبینی؛ ما جایگزین ۹۰ نیستیم

 

برنامه ای که در شبکه سه قرار است به بررسی بازی های فوتبال لیگ برتر ادامه دهد، فوتبال برتر است. این برنامه با اجرای محمد حسین میثاقی به کار خود ادامه خواهد داد. اما عوامل فوتبال برتر به هیچ عنوان دوست ندارند شائبه جایگزینی ۹۰ برایشان پیش بیاید و خود را کلا برنامه ای جداگانه معرفی می کنند. حتی قرار بر این شده که فوتبال برتر در روزی غیر از دوشنبه ها پخش شود.

 

- تعویض در ستاره ساز؛ میثاقی رفت

 

خبر دیگر در مورد این مجری پرکار تلویزیون، این است که میثاقی دیگر در برنامه ستاره ساز حضور نخواهد داشت. این برنامه به استعدادیابی از نوجوانان سراسر ایران می پردازد. این برنامه به عنوان یکی از اجزای ویژه کنداکتور شبکه سه از نوروز ۹۸ با اجرای محمد حسین میثاقی و امیرعلی دانایی روی آنتن رفت. فیروز کریمی، خداداد عزیزی، ادموند بزیک و مجتبی جباری مربیانی هستند که در قالب پروژه ستاره ساز، نوجوانان مستعد را در اقصی نقاط ایران انتخاب کرده و آنها را برای پرورش و طی کردن راه صحیح فوتبالیست شدن، هدایت می کنند. حالا با کنار رفتن محمد حسین میثاقی، محمدرضا احمدی از این به بعد اجرای ستاره ساز را بر عهده خواهد داشت.

تغییرات در برنامه محبوب شبکه ورزش

 

همچنین شنیده می شود برنامه فوتبال ۱۲۰ هم که با اجرای محمد حسین میثاقی از شبکه ورزش پخش می شده،با مجری دیگری به کار خود ادامه می دهد و میثاقی را با این حساب، تنها باید در برنامه فوتبال برتر شبکه سه ببینیم. فوتبال ۱۲۰ تا کنون در سال جدید پخش نشده و از پنجشنبه هفته جاری با اجرای حمید محمدی روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت. اکانت اینستاگرام این برنامه هم چند روز پیش در پستی اعلام کرد که ۲۲ فروردین، نخستین قسمت از این برنامه در سال ۹۸ روی آنتن خواهد رفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.