خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود رشت که این هفته با تماشاگران تیمش درگیر شده بود در گفت و گوی تلفنی با عادل فردوسی پور در برنامه نود، درباره حاشیه های تیمش گفت: برای من نظر همه مردم مهم است نه یک تعداد تماشاگر که از دقیقه ۲۰ شعار می‌دهند. آقایی که می‌گوید خداداد توهین کرده، شما توهین کرده ای که من جواب داده ام. من تا کمر برای مردم خم می‌شوم اما کسی که به ناموس من توهین می‌کند، جوابش را می‌دهم.

خداداد عزیزی از عادل پرسید: اگر یک توهینی به شما بکنند چه کار می کنی؟ که عادل در جواب گفت: خیلی خیلی ناراحت می‌شوم اما واکنش نشان نمی‌دهم. بعید می دانم آن واکنش ها را داشته باشم. خداداد هم گفت: بعید می‌دانی چون این اتفاق برایت نیفتاده است. 

سرمربی سپیدرود در ادامه گفت: من به کسی توهین کردم که به من توهین کرده است. من آمده ام کار فوتبالی انجام بدهم. نیامده ام به ناموسم فحش بدهند. بگذارید ۵ تا بازی بگذرد، همان طور که پارسال ۵ تا بازی را باختید. از من انتظار معجزه دارید؟ من به کسی روی سکوها پول نمی‌دهم. فقط کارم را انجام می‌دهم. 

خداداد درمورد اخراج حسین کعبی گفت: به خاطر مشکلات فنی از ایشان خواستیم در اختیار باشگاه باشد. حالا آقای فردوسی پور، شما که خیلی صبور هستی، یک کلاس بگذار ما در کلاست شرکت کنیم!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.