مجید جلال پس از تساوی بدون گل تیمش نساجی مازندران برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم نساجی حتی دو سه موقعیت خوب را در این بازی داشت و اگر در بازی امروز محمدمهدی نظری را اگر محروم نبود و در اختیار داشتیم می‌توانستیم در حمله به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: در مجموعه آنچه که امروز در بازی با سپاهان با ظرفیت و داشته‌های خودمان، خیلی خوب بود.

تشکر خالصانه از تماشاگران

سرمربی نساجی مازندران در ادامه مصاحبه خود با خبرنگاران از حمایت و تشویق‌های خوب تماشاگران قدردانی کرد و ادامه داد: تشکر ویژه، خالصانه و صمیمانه از هواداران تیم دارم که باعث دلگرمی من و تیم نساجی شدند.

جلالی افزود: البته خواهشی که از تماشاچیان فهیم نساجی دارم، حرمت تیم و مربی حریف و میهمان را حتماً داشته باشند.

وی افزود: تماشاگران نساجی به عنوان متین‌ترین و با شعورترین تماشاچی‌ها در سطح کشور هستند و دوست داریم این صفت خوب و پسندیده همچنان در اینجا باشد.

عباس زاده خودش گفت آماده نیست

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص شرایط محمد عباس زاده که از او پرسش شده بود گفت: خودم در ۲۰ دقیقه آخر بازی روی نیمکت رفتم و وضعیت عباس زاده را از خودش جویا شدم و به من گفت بازی سنگینی هست و نگران هستم.

جلالی افزود: عباس زاده حدود ۴ ماه از میادین دور بوده و از هفته قبل تمرین خودشو با ما شروع کرده و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط مسابقه برگردد.

وی در عین حال از تیم داوری مسابقه نیز ابراز رضایت کرد.

استعفایی در کار نبود

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استعفایی که از او منتشر شده بود گفت: اصلاً استعفایی در کار نبوده است.

جلالی افزود: من در قبال تیم وبازیکنان نساجی مسئول هستم و حتی برای این هدفم با مالکان باشگاه و استاندار مازندران صحبت کردم که به فکر باشگاه و رسیدگی به مشکلات تیم باشید.

خبرهای خوب در راه است

وی افزود: فکر می‌کنم به امید خدا در هفته آینده خبرها و اتفاق‌های خوبی برای نساجی در راه است.

سرمربی نساجی گفت، البته درخواستم این هست که مشکلات با حضور مالکان و دلسوزان واقعی نساجی مطرح شود و افرادی که قصد دخالت و متشنج کردن فضای حمایتی نساجی نباشند، امیدوارم در هفته آینده با گفت و گوها مشکلات بیان و رسیدگی شود.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر جمعه میزبان تیم مدعی سپاهان اصفهان بود و در نهایت میهمان مدعی خود را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.