سردار حسن کرمی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان، گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

وی نقش یگان ویژه را در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم اساسی دانست و ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل که در بخش‌هایی از استان گلستان رخ داده است، کارکنان یگان ویژه از همان ساعات اولیه با تمام توان در محل حادثه حضور پیدا کردند و مشغول کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به خدمات نیروهای یگان ویژه که عبارتند از خدمات بهداشتی، تغذیه‌ای و مهندسی، تصریح کرد: کانکس‌های ارائه خدمات تغذیه‌ای همچون پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم، به‌کارگیری از خودروی مکنده آب جهت تخلیه منازل گرفتار در سیل و همچنین توزیع اقلام و خواروبار بین مردم از دیگر اقدامات یگان ویژه بوده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر حضور یگان ویژه در کنار مردم خاطرنشان کرد: برقرای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده مهم‌ترین هدف یگان ویژه است که بحمدالله این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب و مردم حادثه‌دیده نیز تلاش خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.