سرهنگ حشمت الله ملکی با اشاره به نقش ارزشمند پلیس راه‌آهن در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی ۹۸ اظهار داشت: در دور اول سفر مسافران با آرامش به مقصد خود رهسپار شدند؛ پلیس راه‌آهن آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت هموطنان در موج بازگشت به مقصدشان را دارد.

وی افزود: پلیس راه‌آهن در راستای پیشگیری از وقوع جرایم ضمن پوشش انتظامی در ایستگاه‌های راه‌آهن و مسیر خطوط ریلی در داخل قطارها نیز برای آرامش مسافران پیش‌بینی های لازم را اتخاذ کرده است.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور با اشاره به حضور پررنگ پلیس در ایستگاه‌های راه‌آهن، قطار و … ادامه داد: گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس راه‌آهن در حاشیه ایستگاه‌ها و مسیر خطوط ریلی برای پیشگیری از وقوع جرایم در سراسر کشور انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: برای رصد دقیق ایستگاه‌ها و مسیرهای تردد مسافران، قرارگاه فرعی نوروزی ابوذر در ستاد فرماندهی پلیس راه‌آهن به طور ۲۴ ساعته فعال است.

سرهنگ ملکی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسای اخیر در چند منطقه از کشور که باعث به وجودآمدن خسارات جانی و مالی تأسف باری شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و آسیب‌دیده اعلام کرد: کارکنان پلیس راه‌آهن در کنار مأموریت اصلی خود از همان ابتدای حادثه اقدام به کمک‌رسانی به سیل‌زده‌ها و مسافران نوروزی را در دستور کار خود قرار دادند و این روند ادامه دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به پشتیبانی همه دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی از مناطق سیل‌زده تاکید کرد: تمهیدات لازم از طریق مسئولان راه‌آهن برای امدادرسانی از طریق خطوط ریلی به مناطق سیل‌زده اتخاذ شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.