امیر قلعه‌نویی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط جدول، هر بازی حکم یک فینال دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: نفت مسجد سلیمان از تیم‌های خوب است، شاگردان مرزبان بازی خوبی انجام می‌دهند و بازی سختی داریم و باید ۳ امتیاز را بگیریم تا شرایط خوب ما حفظ شود.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: محمد ایران‌پوریان به بازی نمی‌رسد، مسلمان بهتر شده است و جلال‌الدین علی ‌محمدی بعد از چند هفته به لیست ۱۸ نفر آمده است.

قلعه‌نویی با اشاره به صحبت‌های اخیر مهاجری سرمربی ماشین‌سازی بیان داشت: مهاجری از دوست‌های خوب من است اما وقتی دربی بازی دارد برای تیم حریف آرزوی موفقیت می‌کند اما قبل دربی برای ما بیانیه می‌دهند، در چند هفته اخیر به استناد کارشناسان ۸ امتیاز توسط داوران از ما گرفته شده است و اول فصل هم نیست که بشود جبران کرد؛ در ۶ یا ۷ سال اخیر هر حکمی در مورد من صادر شده قطعی بوده است در صورتی که قانون سال ۹۷ کمیته انضباطی موظف است اظهارات شفاهی یا لایحه دفاعی را بررسی کند که هیچکدام انجام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: تعجب می‌کنم چرا این حرف زده شده، همه علیه من موضع دارند، داوران راجع به کدام مربی اتحاد تشکیل دهند؟ کدام داور عذرخواهی کرد وقتی اشتباه داشت؟ توقع نداریم همکاران این‌گونه رفتار کنند.

وی در خصوص روند سپاهان عنوان داشت: تیم پنجم جدول از نظر بودجه هستیم، حتی با سند می‌گوییم نسبت به ۳ تیم ۴۰ درصد هزینه کرده‌ایم، استقلال مربی‌اش ۲ سال کار کرده و پارسال تیم سوم بوده اما تیم ما سال گذشته شرایط خوبی نداشته است و حالا در جام حذفی نیز شانس داریم.

قلعه‌نویی ادامه داد: استقلال و پرسپولیس در شهر‌های دیگر هوادار دارد که ما این پوئن‌ها را نداریم، بازیکنان سپاهان کار بزرگی را کرده‌اند و بیش از توانشان زحمت‌ می‌کشند، در لیگ و حذفی شرایط خوبی داریم؛ بعد از بازی با پرسپولیس کدام تیم از داوری این‌گونه ضرر کرده است؟ هیچکدام عمدی نبوده است اما وقتی یک پنالتی برای یک تیم گرفته نمی‌شود همه بسیج می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر‌نشان کرد: همه زحمت می‌شکند اما هر کاری به ابزاری نیاز دارد، نسبت به یک تیم تقریبا هم‌سطح اما ما از نظر پرداختی بهتر هستیم، سایر تیم‌ها تغییرات کمی داشته‌اند، باید به گل‌محمدی تبریک گفت، بازیکنانش چند سال است با یکدیگر بازی می‌کنند؛ باید منطقی فکر کرد و به صداقت و زحمتی که بازیکنان کشیده‌اند توجه کرد، در‌ نقل و انتقالات بازیکنان خوبی گرفتیم، بر اساس آنالیز علی قربانی همیشه جز بهترین‌ها است و وظایفی که ما می‌خواهیم را انجام داده است.

وی در پایان یادآور شد: داوران همه‌ جا اشتباه می‌کنند نباید از آن‌ها خرده گرفت اما کدام تیم در این چند فصل پشت سر هم از داوری ضربه خورده باشد؛ البته باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم که لشتباهان داوری به ما لطمه نزند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.