سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب دیدار معوقه‌ای از هفته نوزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: وقتی از موقعیت‌هایتان استفاده نکنید باید تنبیه شوید. ما بدون دادن موقعیت به حریف، دو امتیاز از دست دادیم. ما روی یک ارسال ۷۰ متری گل خوردیم که جای تعجب دارد. ما از شرایط مسابقه دور بودیم و این بازی را در تعطیلات قرار دادند. عیب ندارد، سپاهان است و باید هرطور که می‌شود به آن ظلم شود. از تیم داوری تشکر می‌کنم. داوران ما داوران خوبی هستند. از ذوب‌آهن به خاطر بیانیه‌هایی که داد تشکر می‌کنم اما داوری با این که ما دو امتیاز از دست دادیم، خوب عمل کرد.

او درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت: شما یک موقعیت ۵۰ درصد از ذوب‌آهن بگو. شما موقعیتی دیدید؟ مدافعان ما بسیار عالی بودند و ذوب‌آهن در بهترین حالتش نتوانست موقعیتی داشته باشد. شاید من در جریان بازی بودم و حواسم نبود. من فقط به آن‌ها تذکر می‌دادم که پشت دروازه خطا نکنید. من حضور ذهن ندارم، شما بگویید که آن‌ها یک موقعیت ۳۰ درصد داشتند؟ ما در ۶ قدم، پنالتی و موقعیت‌های دیگر نتوانستیم گل بزنیم. ما نباید روی یک ارسال ۷۰ متری گل بخوریم.

سرمربی سپاهان در ادامه درباره پنالتی از دست رفته کی‌روش، بیان کرد: بزرگترین بازیکنان دنیا پنالتی خراب می‌کنند. از فرانکو بارزی بگیر تا پلاتینی پنالتی خراب می‌کنند. لطفاً راجع به چیزهای خوب صحبت کنید. ما در ایجاد موقعیت نسبت به نیم فصل اول بهتر شدیم اما از روی بدشانسی به گل نمی‌رسیم و باید تنبیه شویم.

قلعه‌نویی درباره بیانیه ذوب‌آهن درباره داوری‌ها اظهار کرد: من نمی‌دانم فلسفه بیانیه ذوب‌آهن چیست؟ ما راجع به یک مسئله دیگر صحبت کردیم اما آن‌ها بیانیه‌ای با یک موضوع دیگر می‌دهند. هرکس که جلو سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد. ذوب‌آهن هیچوقت بیانیه نداده بود اما جلوی ما بیانیه داد. پنالتی ما هم یک متر داخل محوطه جریمه بود.

او درباره تخصیص عواید حاصل از بلیت فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن به سیل‌زدگان گفت: من باید از همه نیروها تشکر کنم. از مسئولان نه ولی از نیروها یعنی هلال احمر، سپاه و مردم تشکر کنم. اگر مدیران کلان مملکت درست عمل می‌کردند، حوادث کمتر می‌شد. نیاز به پیام نیست ولی سپاهان یک باشگاه فرهنگی بوده و یک کار پهلوانانه انجام دادند. از کسانی هم که دورتر از خانواده خدمت می‌کنند، تشکر کنم. ما یا خشکسالی داریم یا سیل!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.