نظام‌الدین وفا با اشاره به شرایط نامساعد جوی در استان‌های غرب و جنوب غرب کشور و احتمال وقوع سیل در این مناطق افزود: پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین نمایندگی‌های کشیک گروه سایپا در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط مستقر در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حال آماده‌باش کامل درآمده‌اند.

به گفته وی واحدهای اعزامی امدادخودرو سایپا در مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران نیز همچنان مشغول ارائه خدمات امدادی هستند و شرکت امدادخودرو سایپا برای امدادخواهان این مناطق تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته است.

وی گفت: امدادخودرو سایپا با همکاری پلیس راهور، انجمن صنفی نمایندگی‌ها، امدادگران و نیروهای ستادی خود توانسته زمان انتظار ارائه خدمات را کاهش دهد.

نظام‌الدین وفا کاهش زمان انتظار مشتریان را در سال جاری از جمله اهداف مهم طرح امداد نوروزی برشمرد و افزود: علیرغم شرایط نامساعد جوی در بسیاری از محورهای مواصلاتی و استان‌های مختلف کشور، امدادخودرو سایپا با پوشش مناسب همه نقاط توانسته خدمات خود را سریع‌تر از سال‌های گذشته ارائه کند.

گفتنی است هموطنان جهت دریافت خدمات امدادی ، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.