آمریکا و آلت دستش، دنبال ترور من هستند

 

 

[مادورو: آمریکا و آلت دستش، دنبال ترور من هستند]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به دستگیری اخیر دستیار «خوان گوایدو» رئیس‌جمهور خودخوانده و رهبر مخالفان این کشور اعلام کرد که طرح گوایدو و آمریکایی‌ها برای ترور مادورو افشا و خنثی شده است.

بنا بر نوشته «راشا تودی»، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود در کاراکاس به جنجال‌های اخیر حامیان خوان گوایدو رئیس‌جمهور خودخوانده درباره دستگیری دستیار او اشاره کرد و از طرح آمریکایی‌ها و گوایدو برای ترور مادور خبر داد.

هفته گذشته بود که «روبرتو مارئو» دستیار و رئیس دفتر رئیس‌جمهور خودخوانده توسط نیروهای امنیتی ونزوئلا دستگیر شد.

مقام‌های ونزوئلا اعلام کردند که در این عملیات که برای مقابله با طرح یک گروهک جهت حمله تروریستی علیه مقام‌های ونزوئلا انجام شد، مقادیری سلاح کشف و ضبط شده است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در جمع حامیان خود به این موضوع اشاره کرد و رئیس‌جمهور خودخوانده را «عروسک خیمه شب بازی آمریکای شیطان» خواند.

مادورو گفت: «امپریالیست‌های آمریکایی می‌خواهند مرا بکشند، ما همین اخیرا طرح عروسک خیمه شب بازی شیطان را افشا و خنثی کردیم، او (گوایدو) شخصا دستور کشتن مرا صادر کرده بود».

وی افزود: « مبالغ هنگفت پول برای آدم‌کش‌ها و شبه نظامیان هزینه شده و آنها را به کلمبیا فرستادند و آموزش دادند. مارئو در بستن قرارداد با افرادی از گواتمالا و کلمبیا برای جذب و آموزش آدم‌کش‌ها دخیل بوده است».

به گفته مادورو، اطلاعات تلفن همراه دستیار گوایدو نشان می‌دهد که او رئیس‌جمهور خودخوانده و تیمش برای جمع‌ کردن هشت تا ۱۰ تیم ترور که هر کدام از این تیم‌‌ها شامل حداقل ۸ مزدور بوده، در تلاش بودند؛ تیم‌هایی که قرار بوده ترور و خرابکاری انجام دهند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.