«حمید درخشان» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به صحبت های مهدی تاج در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: تنها مساله ای که باید به آن توجه کنیم این است که نباید اشتباهات زمان کی روش را تکرار کنیم چرا که این مسایل ضربات بزرگ و غیر قابل جبرانی به فوتبال ایران زد.

وی افزود: کی روش درس هایی به ما داد که باید به آن توجه داشته باشیم. باید در بستن قرارداد با سرمربی آینده تیم ملی، کارهایی که قرار است او در فوتبال ایران انجام دهد و تاثیراتش برای آینده را ذکر کنیم تا بعدا شاهد عدم اجرای آن نباشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد گمانه زنی هایی که در مورد انتخاب هروه رنار به عنوان سرمربی تیم می شود، خاطر نشان کرد: مربیان برای نشان دادن توانایی خود نیاز به زمان دارند و فعلا نمی توان در خصوص این مربی اظهار نظر کرد. 

درخشان اضافه کرد: من به مربیان هلندی علاقه زیادی دارد و امیدوارم روزی به دنبال سرمربیانی از این کشور برویم تا شاید تیم ملی ما هم مانند فوتبال این کشور متحول شود. هلند فوتبال جذابی دارد و الان هم تیمی از انها در مراحل بالای لیگ قهرمانان حضور دارد. یک مربی از مکتب فوتبال هلند مطمئنا تاثیرات زیادی در فوتبال ما خواهد داشت. 

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در خصوص بازی های تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم تیم ایران برابر تاجیکستان و یمن با مشکل روبه رو شود. تنها حریف جدی ما عراق است که قطعا توانایی پیروزی برابر آنها را داریم.

وی اضافه کرد: در این دوره هم بازیکنان خوب و با کیفیتی در تیم حضور دارند. به ویژه که کادر فنی و مدیریتی خوبی هم این تیم را پشتیبانی می کند. 

درخشان در خصوص عدم حضور بازیکنان مطرح در اکثر اردو های تیم امید خاطرنشان کرد: من شنیدم که حتی به همین خاطر چند بازیکن تیم امید هم مصدوم شدند. چطور برای اردوی تدارکاتی تیم ملی چند هفته لیگ را تعطیل می کردند اما برای امیدها این کار را نکردند؟ امیدها هم باید در مسابقات مهمی برای کشور به میدان بروند و افتخار آفرینی کنند. باید از این به بعد واقعا به تیم امید هم نگاهی مانند تیم ملی شود چرا که این بازیکنان هم قرار است برای ایران افتخار آفرینی کنند و المپیکی شوند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.