عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور با بیان این که در جلسه امروز مروری بر عملکرد ستاد طی یک سال گذشته داشتیم تا ضعف‌ها، قوت‌ها و آسیب‌ها کاملاً شناسایی شود، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت سال ۹۸ را ترسیم و چالش‌های احتمالی در حوزه تبلیغات، رسانه و جنگ روانی را بررسی کردیم.

وی همچنین افزود: در موضوع کالاهای مورد نیاز در ایام عید از تمام دستگاه‌ها گزارش‌گیری شد که الحمدلله همه آنها گزارش مناسبی را ارائه کردند که تمام کالاها تأمین است و بازار به طور کامل از نظر کالاهای اساسی و مورد نیاز اشباع است و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به این که برای سال جدید مقرر شد نظام اطلاع رسانی و تبلیغاتی دقیق و درستی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور کارگروهی ذیل کارگروه اقتصادی تشکیل شد که برای همه پروژه‌ها، طرح‌ها و همه اقداماتی که در کشور در حوزه اقتصادی و عمرانی و سرمایه گذاری و تولید انجام می‌شود، پیوست‌های اطلاع رسانی و تبلیغات مناسبی چه حین عمل و چه قبل از آن انجام شود.

وی افزود: در اینجا لازم است بگویم که در مدتی که این ستاد آغاز به کار کرد و به خصوص در این یک ماه اخیر با توجه به سیاست‌هایی که ما باید بازار را در ثبات و آرامش نگه می‌داشتیم، صدا و سیما و باقی رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند.

وزیر کشور در پایان اظهار داشت: تجربه شش ماهه ما در ستاد نشان داد که اگر در حوزه رسانه و اطلاع رسانی در کنار مسئولین اقتصادی همکاری داشته باشیم، خواهیم توانست اطلاع رسانی خوب و مناسب و همچنین افزایش مشارکت و در عین حال ایجاد ثبات در روند بازار را شاهد باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.