چهارشنبه پایان سال کم کم به یک معضل اجتماعی و انسانی تبدیل شده که در وهله اول جان انسان ها را هدف قرار داده و متاسفانه در سال ‌های اخیر مراسمی که به عنوان چهارشنبه سوری شناخته می شود، به بازی های خطرناک با مواد منفجره و محترقه تبدیل شده است. 

«علی پروین » روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا از مردم خواست با انجام رفتار های پرخطر، چهارشنبه سوری را به کام خود تلخ نکنند. 

وی در این باره اظهار داشت: چهارشنبه سوری را با آرامش برگزار کنیم و با انجام رفتار های پر خطر عید را برای خانواده ها تبدیل به عزا نکنیم. 

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: متاسفانه در سال های گذشته شاهد این بوده ایم؛ برخی ها با رفتارهای عجیب و غریب و پرتاب نارنجک و مواد آتش‌زا باعث مصدومیت و حتی معلولیت خود و دیگران شده اند و اتفاقات تلخی را رقم زدند که دیگر قابل جبران نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه نمی‌دانم چرا این اتفاقات هر سال تکرار می شود در حالیکه چهارشنبه سوری را می توان در آرامش پشت سر گذاشت.

پروین در پایان تاکید کرد: از صمیم قلب امیدوارم امسال شاهد این نباشیم که برخی از هموطنانمان در روز چهارشنبه سوری کامشان تلخ شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.