استقلال تهران در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر در تهران میزبان نساجی مازندران است و به سه امتیاز این مسابقه نیاز میزمی دارد تا به صدر جدول رده بندی نزدیک‌تر شود.

گزارش زنده این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

ورزشگاه: آزادی / ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

داوران: محمدرضا اکبریان-سعید قاسمی-عسکر محمدی-محمد حسین ترابیان-حسین زیاری-مهدی سیفی-ناظر: مسعود عنایت

اخطار: مهرداد عبدی(40) از نساجی

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، آیاندا پاتوسی، علی کریمی، فرسید باقری، ایسما، مرتضی تبریزی و محسن کریمی

 

ترکیب نساجی

امین رضایی(حامد لک، 30)، مجتبی ممشلی، لاشا توتاتزه، محمد آبشک، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری، فرشاد فرجی، علی اصغر عاشوری، آرفنگ دافه و حامد شیری

 

شرح گل

استقلال یک - نساجی صفر / مرتضی تبریزی، دقیقه 42: مهاجم آبی‌ها ضربه پنالتی که در دقایق پایانی نیمه اول به دست آمده بود را در حالیکه حامد لک برای مهار ضربه‌اش به سمت راست پریده بود به وسط تور دروازه چسباند تا اولین گلزن استقلال در این مسابقه باشد.

 

دقایق حساس و حواشی بازی:

نیمه نخست مسابقه با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت

دقیقه 39: با خطای مدافع نساجی روی مرتضی تبریزی استقلال در این دقیقه صاحب ضربه پنالتی شد.

دقیقه 37: با نفوذ ایسما از کنار خط دفاعی نساجی توپ در محوطه جریمه به فرشید باقری رسید اما ضربه بی دقت او در چارچوب جای نداشت.

دقیقه 32: ضربه خطرناک آرفنگ دافه با عبور از دستان حسینی به تیرک عمودی دروازه استقلال برخورد کرد و دور شد.

دقیقه 26: مصدومیت‌های مداوم امین رضایی،‌ سنگربان نساجی سبب شد تا او پس از چند دقیقه تاخیر از زمین مسابقه خارج شود و حامد لک جایگزینش شود.

دقیقه ۱۸: ارسال فرشید باقری در فضای خالی مدافعان نساجی فرصت عالی برای منتظری ایجاد کرد اما با خروج به موقع سنگربان نساجی شوت پرقدرت کاپیتان استقلال دفع شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۱۲: شوت سنگین محمد دانشگر به تیرک عمودی برخورد کرد و پس از برخورد با سنگربان نساجی دور شد.

دقیقه ۱۱:‌ محسن کریمی با پاس رو به جلو فرشید باقری بین مدافعان نساجی فرصت عالی برای گلزنی داشت که با دخالت مدافعان توپ به کرنر رفت.

دقیقه ۹: ضربه مرتضی تبریزی با برخورد به مدافعان نساجی دور شد.

دقیقه ۲: بازیکنان استقلال لازی را تهاجمی آغاز کرد و امین رضایی در این لحظه مجبور شد برای متوقف کردن مهاجمان حریف از دروازه خارج شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.